Mer Marimekkoinspirert perling …!

Ja nå har jeg fått blod på tann…igjen…!

Det blir ofte sånn når jeg setter igang. Denne gangen ble det først seks drikkeunderlag, før jeg kom på at jeg kunne perle bunnen i serveringsbrettet fra Panduro Hobby også.

Først sprayet jeg trebrettet gult,så målte jeg ut hvor stort jeg skulle perle. Det ble ikke perfekt, men bra nok alikevel. Det er tross alt hjemmelaget “hihi”

Både brettet, perlene og den gule sprayen er fra Panduro hobby.

Nå skal jeg servere kjæresten min kaffe med det nye brettet, men først vil jeg ønsker deg en superduper lørdagskveld!

Ta gjerne en titt på facebooksiden min Englas kreative verden og instagramkontoen min englaskreativeverden. Der legger jeg daglig ut bilder fra min kreative hverdag.

 

Klem fra Engla

 

#perler #hamaperler #fargerikehjem #kreativ #diyprosjekt #diyspisebrikke #diy #spisebrikke #perling#panduro #rice.dk #ricedk #rice #fargerikt #hobby #håndarbeid #interiør #englaskreativeverden #kjøkken #service #inspirasjon #marimekko #diy #retro #retrohjem #pandurohobby #spraylakk #fargeglede
4 kommentarer
    1. Hei😊Det var så utrolig fint med marimekko perler på serveringsbrett. En kjempe fin ide. Deler du mønsteret?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg