Perler, vin og sang…

I dag er det fredag og min favorittdag. De av dere som har fulgt meg en stund vet nok hva det innebærer.

Fredag er nemlig den store ostepoppdagen her i huset, så i dag er ostepoppen handlet inn. Jammen fikk jeg med noen klyper på kjøpet også *jiippiii*

Men jeg synes også at ostepoppen fortjente en egen gul brikke, så i går kveld perlet jeg like gjerne en *hihi*

Den er litt inspirert av en tapet jeg har sett, men jeg brukte bare gult og hvitt.I tapeten var det svart også. Kanskje jeg prøver det en gang…

Vimplene i bakgrunn perlet min datter og jeg i fjor. Det er så koselig å sitte sånn å pusle sammen.

I kveld er det duket for “ost & vin”, og hvem vet, kanskje det blir litt perling også *hihi*

Vis meg gjerne dine prosjeketer ved å tagge dine instagrambilder med diy_engla @englaskreativeverden eller ved å sende meg et bilde på Englas kraetive verden på Facebook

Jeg ønsker deg en riktig god helg!

Klem  fra Engla

#fredagskos #ostepopp #chezdoodles #perler #hamaperler #hamabead #pandurohobby #diy #gjørdetselvprosjekter #interiør #kreativ #kreativt #håndarbeid #fargerikt #spisebrikke #diy_engla #prosjekt #sinnsro
3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg