Gøy med perler…!

De siste dagene har jeg holdt på med noen store perleprosjekter og her ser du starten.

Min første tanke var at det skulle bli fronten til en av skuffene på kjøpmannsdisken. Men jeg ombestemte meg underveis og fant ut at det skulle bli en spisebrikke.

Du verden så mye jobb *puh* Her har jeg koset meg i timesvis, og skal ærlig innrømme at jeg liker det. Etter en aktiv dag gir det meg en form for ro og sitte med mine perleprosjekter.

også blir det jo ganske fint da *hihi*

Med hjertet langt oppi halsen setter jeg igang med strykingen og det er ikke alltid like lett. Den første spisebrikken smeltet for mye og da ble jeg ikke særlig fornøyd kan du tro …!

Men denne ble akkurat sånn som den skulle og nå ligger den og pryder stuebordet i påvenete av om det blir noen flere *hihi*

Er du glad i å perle?

Vis meg gjerne dine prosjeketer ved å tagge dine instagrambilder med diy_engla @englaskreativeverden eller ved å sende meg et bilde på Englas kraetive verden på facebook.

Jeg ønsker deg en fortsatt fin dag!

Klem fra Engla

 

#perler #hamaperler #hamabead #pandurohobby #diy #gjørdetselvprosjekter #interiør #kreativ #kreativt #håndarbeid #fargerikt #spisebrikke #diy_engla #prosjekt #sinnsro
7 kommentarer
    1. Her har du mange timer med jobb, ja. Men det er koselig og. Jeg – og ungene, perlet veldig mye da de var små. Har ikke tall på hvor mange glassbrikker, snurrebasser og vinduspynt som ble laget. Først bare med mange farger, men etterhvert som ungene ble eldre så ble det mønstre i utallige variasjoner. Brikken din ble fin! Kos deg med resten 🙂

    2. Masse arbeid da 😀 Jeg har ikke perlet siden jeg var liten tror jeg. Men mye fint man kan lage skjønner jeg 🙂 Og at det er godt for å finne roen skjønner jeg 🙂

    3. Snublet akkurat over bloggen din og må si meg mektig imponert av det du lager! og så gjennomført alt er! Tenk at perling kan være så kult?!? Tror nok nesten jeg må grave frem det gamle perleutstyret jeg har også nå.. Kjempekult!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg