Gratis Batman poster til gutterommet

Først av alt vil jeg si tusen takk for alle kreative forslag til fengselsdør på borgen til lykkeliten. Det er flere av de jeg må tenke litt på.

Siden lykkeliten er så glad i Batman gjorde jeg et søk på nettet og fant flere postere jeg kunne skrive ut selv. To av de fant jeg her: https://frkannette.com/poster/

Med så fine print på veggen måtte vi få til noen fine rammer også, så to gamle rammer ble malt gule.

Den tredje rammen limte vi duploklosser på og lykkeliten ble strålende fornøyd.

Er du på instagram?

I så fall vil jeg tipse deg om at jeg nettopp nå har en konkurranse der i sammarbeid med HP Norge hvor vi utfordrer dere til å dele bilder med kreative måter å bruke printeren på. 

Selv har jeg bl.a laget teskjorte og puter som du kan lese mere om HER

Bli med da vel!

Ønsker deg en fin kveld!

Klem  fra Engla

 

#interiør #interior #interiör #diy #doityourself #print #poster #batman #inspirasjon #lykkeliten #instagram #englaskreativeverden #mamma #diypute #barnerommet #facebook #barnerom #hobby #barn #mammablogg #konkurranse #duploramme #gjenbruk #kreativeideer #gratis
6 kommentarer
    1. Så fine Batman -saker Engla. Han er nok en Lykkelig liten nå ha 😀 Eller ganske stor også forresten 🙂 Mye fint man kan printe ut 🙂

    2. Det er bare jeg som kaller han det 🙂 Men nå er han fem år og begynner å bli ganske stor, så jeg må kanskje slutte å kalle han det 😉

    3. For en god ide å skrive ut bilder man finner selv! Rammene var kjempefine da, og det er så stilig med grått og gult sammen. 🙂 Han er nok en fornøyd liten kar nå! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg