Think outside the box (diy hylle)

Her har jeg tatt disse ordene på alvor og tenkt litt utenfor boksen…

Jeg ville lage en boks og feste rammen på forsiden, sånn at det ble en fin hylle. Ideen fikk jeg for lenge siden. Den har aldri sluppet taket, men ting tar tid. *hihi*

Forrige uke fikk jeg endelig somlet meg til Maxbo og der er de så snille og greie at de hjalp meg å sage plankene i de målene jeg ville ha. 

Vel hjemme var det bare å skru sammen boksen og lime fast ramma.

Da limet hadde tørket tok jeg den med meg ut og sprayet boksen i samme farge som ramma.

Sim sala bim, ny hylle på 1-2-3

Hylle nr to blir rosa, men den er ute til tørk nå.

Ta gjerne en titt på facebooksiden min Englas kreative verden og instagramkontoen min englaskreativeverden. Der legger jeg daglig ut bilder fra min kreative hverdag.

Jeg ønsker deg en fargerik og fin kveld! 

Klem fra Engla

 

#diy #diyhylle #interiørblogg #englaskreativeverden #engla #fargerikthjem #rosahylle #turkishylle #ricedk #maxbo #interiør #fargerikt #gjørdetselv #snekkring #handywoman #thinkoutsidethebox
6 kommentarer

Siste innlegg