Jeg maler igjen…

Fargen heter råhvit og er hvitere enn hvit. Hvem skulle vel tro at jeg skulle kjøpe meg et tilitersspann med hvit maling *hihi*

Men det har jeg altså gjort og nå blir leiligheten hvitere enn hvit. Råhvit er vistnok en av hvitfargene som ikke gulner så fort.

Dette blir veldig uvant, men jeg tror det gir et renere utrykk og tilbakemeldingene jeg har fått er at fargeklattene mine kommer bedre frem nå.

Begge sofaene mine er fra Sofacompany, de holder til i Stavanger, men sender over hele landet. Mine sofaer heter Anne. En i velour og en i fargen Dina sage. De har mange former og farger å velge mellom, men jeg synes Anne sofaene passet best her.

Det store bildet på veggen er fra Artgate og kunstneren heter Trine Greni. Jeg synes det er så vanskelig å lande på hvordan jeg skal pynte opp veggene. Den eneste veggen jeg er 100% fornøyd med i leiligheten er den ene kjøkkenveggen *hihi*

Hva synes du om min nye stue?

Ta gjerne en titt på facebooksiden min Englas kreative verden og instagramkontoen min englaskreativeverden. Der legger jeg daglig ut bilder fra min kreative hverdag.

Tusen takk for at du titter innom meg og min verden!

Jeg  deg en fin kveld! 

Klem fra Engla

 

#oppussing #sofacompany #veloursofa #annesofa #retrosofa #retro #retrostil #fargerikt #fargerikehjem #fargerikthjem #interiør #kunst #artgate #trinegreni #råhvit #maling #fargerikstue #rosastuebord #rokokko #hekleteppe #gjenbuk #redesign #diy #gjørdetselv
3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg