Heklet gulvteppe selges til høystbydende


Det er gøy med litt liv og røre på sidene mine synes jeg, så sist fredag la jeg ut et bilde med denne teksten på Englas reative verden på facebook:

“Har du lyst på et gult og kult hekleteppe?
Dette tepper er 110+ cm i diameter og prisen bestemmer DU.
Gi bud!
(Budrunden avsluttes mandag kl 21.39)”

Det skulle egentlig stå 21.30, men 21.39 er sikkert fint det også *hihi*

I skrivende stund ligger høyeste bud på 650,- kroner, men det er fortsatt nesten to timer i gjen, så hvis du vil sikre deg dette er det bare å ta turen innom facebook. Teppet er heklet av opprevet sengetøy, så det kan vaskes i maskin og tørkes i trommel. Et teppe som er laget for å brukes rett og slett.

Jeg  deg en fin kveld! 

Klem fra Engla

#håndarbeid #hekling #auksjon #gibud #gjenbruk #redesign #hekle #heklet #hekleteppe #englaskreativeverden
4 kommentarer
    1. Jeg må bare si WOW – for et NYDELIG hjem dere bor i!! Det er så gøy å se hvor lidenskapelig du er til det du gjør, og generelt hvor positiv du er. Jeg ville elsket å kjøpe teppet, men jeg reiser i Spania for tiden. Jeg gleder meg til å følge med på bloggen din videre, og ønsker deg å familien din alt godt! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg