Maling var alt som skulle til…!

Et malingsstrøk er ofte alt som skal til for å fornye, og i helgen har det skjedd store forandringer her.

Vi har nemlig testet den nye utendørsmalingen fra Panduro Hobby og jeg har bare en ting å si. Herlig!

Ikke nok med at fargen er kjempefin. En liten boks har dekket alle møblene. Jeg må nok åpne boks nr 2 for å gjøre finpussen, men jeg kom altså nesten i mål med en halv liter maling. “Nye” utemøbler til den nette sum av 129,- kr. Slå den du *hihi*

Lykkeliten (som begynner å bli veldig stor) synes også det var stas å få hjelpe til, så dette ble et koselig prosjekt.

Nå er det bare å prøve å få tak i noen gode sitteputer, så er vi klare for å nyte resten av sommeren her.

Ta gjerne en titt på facebooksiden min Englas kreative verden og instagramkontoen min englaskreativeverden. Der legger jeg daglig ut bilder fra min kreative hverdag.

Tusen takk for at du titter innom meg og min kreative verden 

Jeg  deg en fin kveld! 

Klem fra Engla

#gulterkult #uteplassen #gjenbruk #oppussing #pandurohobby #maling #englaskreativeverden #fargerikt #interiør #diy #gds
7 kommentarer
    1. møblane ble flotte ) vi har etsånt utesett vi også ,mangler bare stolane ) dadei var nue kjøpte vi kvite og gulstripete puter og dei lever den dag i dag ) ja for jeg malte også i gult.No etter 30 år er møblane grønne og dei flasser av så en ny runde med maling må til,kanskje eg skal gå for gul igjen siden putene er gule )) ha en nydelig og fargerik dag )

    2. Kjempeflott resultat. Men hvorfor ikke hekle puter? Al gammelt sengetøy, slik som du hekler gulvtepper.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg