Perlepyntet til 17 mai

Gratulerer med dagen! 

Eller som de sier her i Spydeberg: “hipp hipp heisann hurra, for Norge har bursdag i dag” *hihi*

Her har jeg perlet det norske flagget i alle varianter. Noen små som jeg festet til tannpirkere og pyntet muffinsene med. Noen litt større som jeg festet grillspyd på, ble blomsterpinner. Pinnene har jeg festet med limpistol.

Saftglassene måtte også ha flagg og disse er veldig praktiske å bruke da vi sitter ute.

Her har solen skint fra en skyfri himmel, vi har gått i tog og lykkeliten har fått spise alle de isene han har ønsket seg. Litt sliten, men veldig fornøyd etter en innholdsrik og herlig dag, er jeg klar for å tilbringe resten av kvelden i sofakroken.

Jeg ønsker deg en fin kveld og håper dagen din har vært god.

Klem fra Engla

 

#perling #hamaperler #diy #hobby #17mai #diy17mai #diy17maipynt #gjørdetselv #mammablogg #hobbyblogg #familie #muffins
4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg