Teller dager til min nye sofa kommer…

Først av alt vil jeg takke for alt engasjementet rundt blogginnlegget “sofa til salgs”. Jeg har nemlig hatt litt av en runde før jeg klarte å bestemme meg for “den rette” sofaen og er veldig takknemlig for alle gode råd og innspill fra dere. 

Jeg har sett på mange sofaer, men da jeg fikk øye på den gule sofaen fra Sofacompany.com og det var kjærlighet ved første blikk…! Etter å ha tatt en titt i nettbutikken deres var jeg ikke i tvil om at det var der jeg ville finne drømmesofaen. For de har mange fine.

Selv om jeg elsker gult var det ikke bare fargen jeg falt for. Det var like mye fasongen, så nå har jeg landet på den samme sofaen, men i en annen farge.

Etter å ha studert stoffprøvene bestemte jeg meg til slutt for en i petrolfarget velour. Dette er en av nyhetene hos Sofacompany.com og jeg tror den vil passe fint her.

Så nå er jeg spent på hva du synes *hihi*

Jeg ønsker deg en fin fredag og en riktig god helg!

Klem fra Engla

 

#sofa #sofacompany #nysofa #veloursofa #interiør
3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg