Den kule gule lampa fra Waterquest

Da jeg la ut bilde av denne lampen på instagram for en liten stund siden kom det mange spørsmål om hvor man kan få tak i den.

Lampen er fra www.waterquest.dk De har utrolig mye fint, og best av alt er at tingene finnes i alle regnbuens farger. 

Siden det var så mange som lurte på hvor de kunne kjøpe produktene har jeg vært i kontakt med Jeanette, en dame som jobber hos Waterquest og hun kunne fortelle at bl.a Miss muffet på Holmen senter i Nesbru, Sprell, Lilleverket og Mellomstor er forhandlere i Norge.

I Sverige er det bl.a Arty Artyattitude i Stockholm, Broerne, Blå gungan i Stockholm, Farmhouse humanex, magasin11 i Göteborg og inreda.com

Hun sa også at det bare å ringe hvis man hadde spørsmål. Selv har jeg denne lampen, et metallskap og tre magasinholdere og er veldig fornøyd. Bare jeg får tatt noen bilder skal jeg nok vise det frem *hihi*

Ta gjerne en titt på facebooksiden min Englas kreative verden og instagramkontoen min englaskreativeverden. Der legger jeg daglig ut bilder fra min kreative hverdag.

Det var også på instagram jeg oppdaget de fargerike produktene fra waterquest

Tusen takk for at du titter innom meg og min kreative verden 

Jeg  deg en fin kveld! 

Klem fra Engla

 

#interiør #waterquest #gulterkult #regnbuensfarger #gullampe #sponset #instagram #fargerikt #fargerikehjem #englaskreativeverden #trinegreni #artgate #hiptimist #perling #diy #kreativ #gjørdetselv lapine&me #kremmerhuset
1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg