Ost og vin på min måte…

Ja du vet kanskje hva det betyr?

Det er selvfølgelig ostepopp og vin, for i dag er det frædda`n *hihi*

Men i dag er det ekstra stas, for tidligere i uken var jeg så heldig å vinne en giveaway hos rom123 på instagram og preminen var varer fra Wik & Walsøe.

Jeg har lenge ønsket meg vinglassene i Alveserien og nå kunne jeg la drømmen bli virkelighet. Jeg valgte fire vinglass og den skjønne bollen som nå er fylt med ostepop.

Lysestaken på bordet er en messinglysestake som jeg har sprayet blå og teppet under bordet er det største teppet jeg noen sinne har heklet.

Nå er det sofakroken og teppehekling resten av kvelden her.
 

 “Det er bedre å bygge barn, en å reparere voksne” er Lions budskap under årets tulipanaksjon og jeg kunne ikke sakt det bedre selv 

Tusen takk til Lions som gjør en stor innsats for å bedre hverdagen til noen av de som trenger det mest 

Jeg ønsker deg en riktig god helg!

Klem  fra Engla

 

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her Englas kreative verden og på instagram finner du meg her englaskreativeverden

 

#wik&walsøe #rom123 #ostogvin #fredagskos #interiør #ostepopp #lions #tulipanaksjon #fargerikehjem #giveaway #konkurranse #alveserien #alv
4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg