NYMALT..! ( igjen… )

Det er nok ingen bombe at ting er nymalt her lenger, men den siste tiden har jeg prøvd meg litt med Annie Sloan sin Chalk Paint. En spennende og veldig annerledes maling å jobbe med. De første prosjektene mine med denne malingen solgte jeg, fordi jeg ikke følte at det passet inn her. Men nå har jeg altså prøvd igjen…

Denne kjøpmannsdisken fant jeg på bruktbutikken, og for 350 kroner ble den med meg hjem. Det er alltid sånn at jeg lar møblene stå en stund, for å bruke litt tid til å finne ut hva jeg skal gjøre med dem. 

Ideene var mange, men til slutt besluttet jeg meg for å male den med Chalk Paint.

Først malte jeg skråget gult og skuffene hvite. Jeg lot det være sånn noen dager, men fant fort ut at jeg ikke likte dette utrykket så godt. Det hvite passet ikke helt inn her..

Så da ble hele gul, men i forskjellige nyanser og det synes jeg at ble mye finere.


 

Det fine med denne malingen er at man kan blande og ordne som man selv vil. 

Gult er kult eller hva?

I dag har lykkeliten og jeg malt sammen og resultatet av det skal jeg vise deg neste gang. Da vil jeg også prøve å beskrive litt trinn for trinn hvordan jeg gjør det da jeg maler med denne malingen.

Tusen takk for at du titter innom meg og min kreative verden

Har du lyst til å følge meg på facebook finner du meg på Englas kreative verden og på instagram finner du meg på englaskreativeverden

Der oppdaterer jeg daglig med bilder fra min kreative verden.

Jeg ønsker deg en superduperfin kveld!

Klem fra Engla


 

#chalkpaint #anniesloan #anniecloanchalkpaint #kalkmaling #oppussing #diy #gjenbruk #maling #gulterkult #fargerikt #kjøpmannsdisk #maling #gult #gul #englaskreativeverden
4 kommentarer
    1. Så fint det ble! Jeg har startet mitt maleprosjekt også. I dag ble veggene på rommet vasket, og neste helg skal de få en ny farge 🙂 Moro med forandring.

    2. Det var litt vanskelig å se at det var forskjellige gulfarger på den, kanskje noe med bildene. Men en fin disk er det 🙂 Og spennende med hva du og Lykkeliten har holdt på med da 🙂 Ha en fin kveld Engla 🙂 Klem <3

    3. synes komoden ble veldig lekker og fin,hadde du bodd nermere skulle du fått malt 2 stoler til meg hi hi,jeg tok en kjøpmannsdisk+ en krakk og da var jeg lei malejobben,men du holder ut du

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg