Hjeeeeelp jeg har fått nytt kamera…!

I love Friday`s, ja det er ihvertfall sant. Det er min favorittdag og ikke minst kveld. 

I dag har jeg testet mitt mye kamera instax mini 8 fra www.bgafotobutik.no

Se så gult og kult *hihi*

Men det trengs visst trening for å få til fine bilder. Ihvertfall for meg…

Et nytt bilde på vei og dette er det jeg så for meg at skulle komme ut…

men….

dette ble det fineste bildet så langt.

De jeg tok før dette vil du ikke se engang…

Jeg må nok sette meg litt mere inn i instillingene skjønner jeg. En ting er alikevel sikkert. Bilder er gøy og jeg gir meg ikke før jeg får til noen fine med dette også.

Har du prøvd instax 8 mine eller et lignende kamera?

Tips og råd tas imot med stooor takk!

Til slutt et par tøysebilder som jeg tok da jeg holdt på med fotoshooten her i dag. Det fine dynetrekket vant jeg i en konkurranse på instagram i fjor. For som de fleste som kjenner meg vet elsker jeg ostepopp og her er det ingen fredag uten.

Har du lyst til å følge meg på facebook finner du meg på Englas kreative verden og på instagram finner du meg på englaskreativeverden

Der oppdaterer jeg daglig med bilder fra min kreative verden.

Jeg ønsker deg en fin kveld og en riktig god helg!

Klem fra Engla

#instaxmini8 #instaxmini #kamera #foto #interiør #fredag #ostepopp #cheezdoodles #fargerikt #stue #englaskreativeverden #engla #facebook #instagram #sponset #kreativ #moneroe

#polaroidkamera #polaroid
2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg