#instatreff2016

Det er viktig med en god start på dagen har jeg hørt, så her starter vi med noe veldig godt *hihi*

Yoghurt med sitronsmak, bringebær, blåbær og granola har blitt vår nye favoritt. Både sundt og godt på en gang.

Forrige helg var jeg på instatreff i Oslo sammen med 28 andre damer. De fleste av oss hadde aldri truffet hverandre. Men med en felles interesse for interiør som utgangspungt hadde vi et fantastisk døgn sammen på Saga hotel. Dette døgnet inneholdt blant annet inspirerende workshops, gode samtaler, god mat, godt drikke og masse latter. En opplevelse jeg vil leve lenge på.

Både i forkant og underveis hadde vi forskjellige konkurranser som vi kunne delta på. En av dem var å lage et kreativt navneskilt som inneholdt både navn og instanavn. 

Jeg synes den oppgaven var litt vanskelig helt til jeg fikk ideen om å spørre Ingebjørg Sjåland om hun kunne hjelpe meg. Kanskje du også har hørt om Lykketegning? Det er ihverfall det som er navnet på nettsiden, instagramprofilen og facebooksiden hennes. Første gangen jeg hørte om henne var i et innslag på God morgen Norge. Jeg elsker de skjønne tegningene hennes og den hun tegnet til meg er ikke noe unntak.

Denne tegningen laminerte jeg og festet en sikkerhetsnål på baksiden.

Da kvelden kom dukket Great Garlic Girls opp for å ta seg av premieutdelingen. Alle vant flotte premier og med oss hjem hadde vi ikke bare en goodiebag. Neida, vi fikk tre!

Jeg fikk blandt annet denne engelen 

Jeg er veldig takknemlig over å ha fått være deltager på #instatreff2016 og denne skjønne engelen ble for meg symbolet for det det jeg sitter igjen med.

Nå skal jeg ta på meg maleklærne mine og male ferdig en vegg jeg startet på i helgen.

Hvis du har lyst til å se flere bilder fra treffet kan du søke på taggen #instatreff2016 på instagram.

Jeg ønsker deg en fin dag!

 

Klem fra Engla

#instatreff2016 #instatreff #sagahotel #sagahotelloslo #norgesglass #multitrend #goodiebags #goodiebag #mat #interiør #greatgarlicgirls #engel #granola #sitronyoghurt #lykketegning #pippi #englaskreativeverden #instagram #fabelte
5 kommentarer
    1. Så hyggelig å bli nevnt i den flotte bloggen din😄😊 Tusen takk skal du ha<3 Hilsen Lykketegning

    2. Så kjekt dette hørtes ut da ) et treff der en møter nydelige mennesker som en kjenner litt er jo bare så hyggelig .Det skiltet ditt kledde deg også helt perfekt,skikkelig fint var det ) ja frokosten såg ut som en fest også,du hvet å kose deg )

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg