Kaller det januartre jeg… :)

Til jul perlet jeg nesten all juletrepynten. Jeg ble veldig fornøyd med juletreet vårt, så da julen skulle pakkes bort synes jeg det ble så tomt og rart.

Her ser du juletreet. Med engelsk konfekt, snøkrystaller og hjemmelagde papirengler.

Mange fine timer med perling ligger bak og da føltes det nesten litt trist å skulle pakke bort alt. Jeg hadde jo akkurat blitt helt ferdig “hihi”

Men….jeg er flink til å se muligheter, så jeg fant frem en kvast med gåsunger fra i fjor og pyntet like godt den.

De to vasene og messinglysestaken har jeg sprayet selv. Jeg kjøpte de på salg for et år eller to siden. Det var noen stygge merker på de jeg kjøpte de, så jeg tror ikke jeg ga mer en 10 kr pr stk. Et kupp rett og slett!

Med perlepynt i den gule vasen kan julen vare helt til påske i år også.

Synes du det blir litt tomt og rart da julepynten fjernes?

Den fine lysboksen fikk jeg av mine kjære barn til jul.

Tusen takk for at du titter innom ♥

Har du lyst til å følge meg på facebook finner du meg på Englas kreative verden og på instagram finner du meg på englaskreativeverden

Der oppdaterer jeg daglig med bilder fra min kreative verden.

Jeg ønsker deg en fin kveld!

Klem fra Engla

#gjenbruk #jul #påske #perler #diy #perling #interior #interiør #interiör #gds #hobby #mydesign #gjørdetselv #blogg #kreativ #inspirasjon #juletre #interiørblogg #fargeglede #skaperglede #fargerikt #engla #englaskreativeverden #juletre #januartre #julerynt #perlepynt #engelskkonfekt #perletgodis #lysboks #lightbox

konkurranse #vinn
10 kommentarer
    1. Så lurt! Her er det også masse kvister på plass som erstatning for jula.Det ble jo så tomt at da må man finne på noe annet. Din perlepynt kan jo bare stå framme til fastelaven og så som påskeris! Kjempefine!

    2. dette var et annerledes men vakkert juletre )) og garantert ingen som har maken.Det var en god ide å pynte noen greiner med perlepynt,og hos deg passer dei jo helt perfekt ))

    3. Så fint 🙂 Ser DEILIG ut det der 😀 Nam-nam 🙂 OG lurt å bruke pynte litt lenger, det er jo ikke SÅ julete heller 🙂 Klemmer til deg <3

    4. Så gøyalt dette så ut, og ga meg noen ideer. Jeg har mange sånne plastperler i alle regnbuens farger, og dette var en ny måte å bruke dem :o)) Men du, hva har du brukt til pinne på kjærligheten? Er det en plastskje?

    5. Dette ser gøy ut og kunne vært en idè sammen med guttene våre og barnebarnet vårt på 2 år. Kanskje lage en ny ting med jevne mellomrom og fylle på.
      Kjempefint innlegg. 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg