Lag dine egne tennbriketter

Nå kan vinteren bare komme, for nå jeg er klar. Eh det er kanskje ikke helt sant., men jeg har ihvertfall ved og tennbriketter.

Disse tennbrikettene er gjenbruk fra a-å. Jeg har brukt aviser, hyssingstumper (kan også bruke restegarn) og lysstumper. Norgesglasset fikk også en makeover i dag, ved hjelp av den rosa sprayboksen min, hihi

 

Denne messinglysestaken har også fått seg en fargesprut.

 

 


Jeg er veldig glad i kombinaskonen rosa og oransje om dagen, og har så vidt begynt å male litt med disse fargene. Har du en favoritt farge (kombinasjon)?

 

Trinn for trinn beskrivelsen på tennbrikettene finner du her: http://englas.blogg.no/1382027824_diy__tennbriketter.html

Tusen takk for at du titter innom meg i min kreative verden ♥

Har du lyst til å følge meg på facebook finner du meg på Englas kreative verden  og på instagram finner du meg på englaskreativeverden

Der oppdaterer jeg daglig med bilder.

Ønsker deg en fin dag og håper du har hatt en fin start på uken.

Klem fra Engla

 

 

#gjenbruk #spraymaling #diytennbriketter #spraymaling #rosa #diy #interior #interiør #interiör #oransje #hobby #mydesign #gjørdetselv #blogg #kreativ #inspirasjon #doityourself #interiørblogg #fargeglede #skaperglede #fargerikt #amsterdamspray #oppskrift #diylysestake #fargerikt #englaskreativeverden #facebook #nstagram
4 kommentarer
    1. Sikkert greit med sånne briketter 🙂 Her er det bare panellovner. Men du så fint det blir med oransje og rosa sammen da 🙂 Jeg tror turkis og svart er min kombo 😀 Håper du koser deg om dagen Engla <3 Her går det litt i hundre..Gjort i hele høst... Klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg