Ta med høsten inn..

Jeg elsker høstens vakre farger. Når solen skinner på høstløvet er det litt av et syn. Jeg blir rett og slett målbundet av dette vakre synet. Så selv om jeg skulle ønske at sommeren var lenger og vinteren var kortere, er jeg veldig glad over å få oppleve de fire årstidene sånn som vi har dem.

Alle årstidene har sin sjarm. Vinteren med solskinn på snøtunge trær og rim som glitrer i solen. Våren med lyden av vann som smelter og gleden over å se at alt våkner til liv i naturen. Deilige sommerdager ved vannet, alle de vakre fargerike blomstene og sommerfuglene, og lyden av fuglesang og summende bier.

Også er det høsten da, jeg ELSKER høstens fargesprakende fyrverkeri. Jeg synes det er litt trist da regnet laver ned. Da alle bladene havner på bakken og lukten av råtne blader, erstatter alt det vakre.

MEN da tar jeg med meg naturens skatter inn og nyter synet av høstbladene en stund til. Høstløv, hyssing og tomme glass er alt som skal til.

Mørke høstkvelder med levende lys, raggsokker, te, et deilig pledd og noe spennende og lese.

Alle årstidene har sin sjarm ♥

Hvilken årstid liker du best?

Tusen takk for at du titter innom

Har du lyst til å følge meg på facebook finner du meg på Englas Kreative Verden og på instagram finner du meg på @englaskreativeverden

Der oppdaterer jeg daglig med bilder fra min kreative verden.

Klem fra Engla

#gjenbruk #høst #høstløv #vigapledd #vigaworld #diy #interior #interiør #interiör #gds #hobby #mydesign #gjørdetselv #blogg #kreativ #inspirasjon #lyslykt #interiørblogg #fargeglede #skaperglede #fargerikt #engla #englaskreativeverden
10 kommentarer
    1. så hyggelig å se deg titte innom :)) blir en stund mellom hver gang nå.Det var noen utrolig flotte bilder du deler med oss i dag 🙂 og når det er så vakkert som dette ja da liker jeg høsten best 🙂

    2. Høsten har mange fine farger og så er det ekstra koselig å sitte inne med fyr i ovnen og kakao i labben synes jeg. Jeg elsker våren for da ligger hele sommeren rett rundt hjørnet 😀 Nydelige fargerike bilder Enga <3 klæmme varmt 🙂

    3. Nydelige høstbilder både inne og ute..har vært en fin høst :)) Gøy å ta bilder av de fine fargene :))
      Ønsker deg en fin kveld <3<3

    4. På fine og tørre dager er høsten fantastisk og fargerik. Men når regnet henger tungt og alt er bare vått er det ikke like bra. Jeg liker nok vår og sommer bedre, men en klar og fin høstdag er nesten like bra. Vinteren havner på sisteplass, for her har vi som regel ikke snø mer enn et par dager, ellers mye vått. Nyt kvelden 🙂

    5. Nydelig bilde det øverste spesielt 🙂 Herlige farger og med den trappa …helt fantastisk 🙂 Er det hos deg ? <3 Koselig å se deg her inne igjen 🙂 klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg