Gammel kommode blir god som ny

Denne uken fant jeg frem malingsrulla igjen, for tidligere i sommer fikk jeg denne flotte kommoden av ei venninne.

Jeg pleier nesten alltid å la møblene stå litt før jeg setter igang, for da får jeg tenkt meg litt om. Denne har stått ekstra lenge, men denne uken fikk jeg plutselig en ide om hvordan jeg ville ha den.

Da jeg fikk den var den malt i rødt hvitt og blått. I tillegg til det at den minnet om det norske flagget minnet kommoden meg om da jeg var lita, for da hadde vi sånne.

Denne gangen har jeg kun brukt malingsrester. Blått er flott har jeg hørt, så etter to-tre strøk ble den riktig så flott, hihi

Jeg valgte å beholde beina orginale, for å få litt kontrast

Trinn for trinn beskrivelse og malingskoder skal jeg skrive om i et eget innlegg i løpet av helgen.

Denne søte Tassen flyttet inn hos meg denne uken. Hvis du er på instagram, har du muligheten til å vinne en lik Tassen skål. For i samarbeid med en butikk som heter Fiona har jeg giveaway med trekkning 16 september.

Nå er skåla mi fylt med ostepopp og jeg er klar for sofakroken.

Ønsker deg en superduperfin fredagskveld!

Har du lyst til å følge meg på facebook finner du meg på Englas kreative verden og på instagram finner du meg på @englaskreativeverden Der oppdaterer jeg daglig med bilder fra min kreative verden.

Klem fra Engla

#gjenbruk #retro #maling #oppussing #teak #diy #interior #interiør #interiör #gds #hobby #mydesign #gjørdetselv #blogg #kreativ #inspirasjon #norgesglass #interiørblogg #fargeglede #skaperglede #fargerikt #jotunlady #kommode #diykommode #ladyinteriør #oppussing #giveaway #fargerikt #konkurranse #tassen #tassenskål #engla #englaskreativeverden
15 kommentarer

Siste innlegg