Lotusblomst – resultatet av dagens lille DIY

Etter tre ukers sommerferie uten de store kreative sprellene fikk jeg skikkelig abstinenser i går kveld. Det har faktisk gått så lang tid at jeg ikke husker klart når jeg brukte spraymalingen sist,*hihi*

Jeg hadde igjen litt rester etter solspeilene mine, så i går kveld fant jeg ut at jeg ville prøve noe nytt. På Kremmerhuset  kjøpte jeg lotusformede lysestaker for noen år siden. Jeg liker formen og tenkte at jeg kanskje kunne få til noe lignende. 

Fremgangsmåten blir den samme som på solspeilene. Jeg bruker en papplate, plastskjeer og en limpistol. Starter med å tegne en ring der hvor telysestaken skal stå og deretter er det bare å lime fast skjeene.

Da alle skjeene var på plass tok jeg med meg papplata ut og sprayet alle skjeene rosa.

Sprayen jeg bruker mest av er Amsterdam spray paint. Jeg er veldig fornøyd med selve malingen, men ergrer meg veldig over at dysene fort blir tette.

Men..etter å ha byttet dyse en gang, ble jeg i grunn ganske fornøyd med resulatatet. lysestaken er en gammel en som jeg hadde stående, og den har jeg bare satt løst oppå.

Dette var en kickstart på kreativiteten etter sommeren og nå kjenner jeg at ideene begynner å boble igjen.

Trinn for trinn beskrivelsen på solspeil finner du *HER*

Tusen takk for at du titter innom meg i min kreative verden ♥

Har du lyst til å følge meg på Facebook finner du meg på Englas kreative verden  og på instagram finner du meg på @englaskreativeverden  Der oppdaterer jeg daglig med bilder.

Ønsker deg en fin kveld og håper du har hatt en fin start på uken.

Klem fra Engla

 

 

#gjenbruk #spraymaling #diysolspeil #solspeil #rosa #diy #interior #interiør #interiör #gds #hobby #mydesign #gjørdetselv #blogg #kreativ #inspirasjon #doityourself #interiørblogg #fargeglede #skaperglede #fargerikt #amsterdamspray #oppskrift #lotus #diylysestake #plastskjeer #diyplastskjeer #fargerikt #englamonica #englaskreativeverden #facebook #nstagram
6 kommentarer
    1. hei,lenge siden sist no ja 🙂 koselig med innlegg fra deg,og kreativ som altid.Skikkelig fin var lysestaken,skjønner ikke hvor du får slike gode ideer fra 🙂 men det gjør jo ikke noe,flotte ble dei uansett

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg