Englas kreative verden i Tyrkisk nettavis

Happy Monday! Here we go again… 


Den 28 mars publiserte Bast Home en artikkel i sin nettavis. Dette var selvfølgelig kjempestas og med god hjelp av google translate kunne jeg jammen lese det også *hihi* Hvis du også har lyst til å “lese” artikkelen finner du den *HER*

De siste ukene har jeg laget mange solspeil og for hver gang jeg legger ut bilder av de kommer det flere spørsmål, så i kveld skal jeg skrive enda et innlegg med trinn for trinn beskrivelse og flere bilder.

Er det noe du vil se mer av her, eller noe du vil at jeg skal skrive mere om? Jeg setter stor pris på tilbakemeldinger fra dere.

Ønsker DEG en fin dag fylt av magiske øyeblikk!

Tusen takk for at du titter innom meg og min kreative verden 

Klem  fra Engla  

Min facebookside finner du her →Englas kreative verden ← og på instagram finner du meg her →englaskreativeverden


#imedia #basthome #interiør #colorlove #colorsmakemehappy #fargefest #fargeglede #diy #gjørdetselv #englaskreativeverden #engla #solspeol #sunmirror #spoonmirror #diysolspeil #diyspoonmirror #luciekaas #happymonday
9 kommentarer
    1. Det bildet inni solspeilet var helt herlig. Du er som blomsten, og det gule i en hestehov nesten 😀 Så gøy du var i nettavis i Tyrkia da 🙂 Gratulerer 🙂 Klemmer fra meg <3

    2. Du er jo kjempekreativ, så dette fortjente du. Rart når det står om oss på andre språk. Jeg “fant” bilde av meg selv i en frank blogg før jul. Kan tro jeg undret, men det hadde sin forklaring, og det var pent skrevet om meg da jeg fikk oversatt det. Lykke til videre 🙂

    3. Det er et stykke fra Norge og til Tyrkisk nettavis. Hvordan har de blitt klar over hva du gjør, vet du det? Spennende i hvert fall og kjempegøy! Nå er du kjendis ute i verden også 🙂

    4. natheless: Tusen takk kjære deg <3 Ja det er jo gøy at andre liker det vi holder på meg. Jeg legger ned mange timer på mine prosjekter og også mye tid på å dele de, så da er det stor stas at andre også liker det jeg holder på med.
      Lykke til videre du også 🙂

    5. frodith: Tusen takk fineste frodith <3 Skulle hatt et sånt solsikkespeil du også. Jeg legger ut flere bilder av speil jeg har laget etterpå 🙂
      Ønsker deg en fin kveld!
      Stooor klem til deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg