Diy – påskepynt

Gult er kult! Det synes ihvertfall jeg, så her har jeg sprayet med gult de siste dagene. Nå er det et år siden jeg begynte å trekke det gule inn i interiøret. Det startet rundt påsketider i fjor tror jeg, og for meg har det blitt en skikkelig gladfarge.

Tidligere har jeg fortalt at jeg fant to vaser på Kremmerhuset til 10,- kr pr. stk. og dette er den andre.

Den ble sprayet gul med en spraymaling som heter Amsterdam. Det er en spray jeg har blitt veldig glad i og som har blitt en av mine favoritter. Hvis du lurer på hvor du kan få kjøpt den finner du forhandlerliste *HER*

Som pynt på kvistene har jeg brukt piperensere som jeg har surret rundt en blyant for å forme den som en spiral.

Men disse bildene ble tatt i går…, så både vasen og pynten har endret seg litt siden da *hihi*

Jeg har bl.a perlet litt pynt. Men det skal jeg vise frem bare jeg får tatt litt flere bilder.

Nå er ostepoppen på bordet og jeg skal sette meg i sofakroken med hekletøyet mitt. 

Denne uken har det endelig vært litt fillevær igjen, så nå dukker det nok opp et nytt teppe igjen snart *hihi*

Hvis du ikke allerede gjør det er du hjertlig velkommen til å følge meg på facebook Englas kreative verden og på instagram @englaskreativeverden 

Der oppdaterer jeg daglig med gjør det selv tips og bilder fra min fargerike og kreative verden.

Tusen takk for at du titter innom 

Med ønske om en fortsatt fin kveld og en riktig god helg fra Engla

#gjenbruk #gul #gulterkult #kremmerhuset #diy #maling #spraymaling #Amsterdamspray #cheezdoodles #gjenbruk #fargeglede #interior #interiør #interiör #gds #hobby #mydesign #colorlove #kreativ #inspirasjon #diy #interiørblogg #skaperglede #pyssel #englaskreativeverden #påske #påskepynt #diypåske #diypåskepynt
6 kommentarer

Siste innlegg