Perlet påskepynt

Titt-tei!

Her tilbringer vi mye tid med perling. Lykkeliten med store perler og jeg med de små. Nå har jeg satt igang påskepyntproduksjon

Det startet med påskeegg og harepuser. Alt dette er perlet på en vanlig firkantet perleplate.

På noen av harene har jeg festet et grillspyd, for da kan de brukes som blomsterpinner. Jeg gjorde det samme  sommer, men da perlet jeg sommerfugler.

Grillpinnen har jeg festet med limpistol.

Resten av harene og eggene har jeg tredd trå gjennom og hengt opp på påskeriset.

Er du glad i å perle?

Nå skal jeg finne frem malingsrulla, for her skifter noen av veggene farge om dagen *hihi*

Håper du koser deg og har en fin kveld!

Tusen takk for at du titter innom 

Hvis du ikke allerede gjør det er du hjertlig velkommen til å følge meg på facebook Englas kreative verden og på instagram englaskreativeverden 

Der oppdaterer jeg daglig med gjør det selv tips og bilder fra min fargerike og kreative verden.

Klem  fra Engla

 

#påskepyssel #perling #giveaway #perler #hama #perlepynt #perlethare #interior #interiør #interiör #gds #hobby #mydesign #perletegg #mammablogg #kreativ #inspirasjon #diy #interiørblogg #lykkeliten #skaperglede #diypåske #barn #perling #hama #pyssel
8 kommentarer
    1. Å så søtt og flott 🙂 Og kjempeflott påskeris. Det er virkelig noen nydelige farger du maler i. Blit spennende å se hvilke farge du skal male på veggen din.
      Ha en superfin kveld

    2. Herlige påskeharer og påskeris da Engla 🙂 Nå kan bare våren og påsken komme med harer og sommerfugler og alt <3 Ha en herlig kveld Engla 🙂 klemmer så det holder <3

    3. Her var det mye påskestemning <3 Flinkeste du 🙂
      Jeg var i byen for å finne gult garn i dag, men der var det tomt på flere steder. Tydelig at mange er i gang med påskestæsj 😀
      Mange nattaklemmer

    4. Så koselig med påskeperling. Jeg perlet mye med barna når de var små, og litt på jobb (som tømmes ut igjen) mens barna perler med store perler. De største (noen 3-åringer) klarer små perler også, men det tar litt lang tid selv om det er super finmotorikktrening. Vi krøller silkepapir og maler til påske mest. Og så bygger vi rede til påskeharen, sånn at han kommer med sjokoladeegg til barna like før påske. Pastellfarger er veldig påskefarger synes jeg, og du har jammen flott påskeris 🙂

    5. det skjer mye i det fargerke hjemmet ditt skjønner jeg,blir spennende å se hva du nå har funnet på 🙂 nydelig påskepynt,kan tenke meg att lillegutt liker att mamma perler ilag med ham, perlet gjorde jeg nok da barna var små men ikke siden dei vart voksne og flyttet hjemmefra

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg