Diy “blomster” av bommullspinner

Fredag er vaskedag, men det er jo kjedelig, så da må jeg finne på noen sprell innimellom. Bommullspinner, isoporkuler, saks og konditorifarge var alt som skulle til, så i dag har jeg laget blomstene til helgen selv *hihi*

Først klippet jeg av “hodene” på bommullspinnene, men sparte igjen litt av pinnen. Så stakk jeg de inn i isoporkulen. Satte på en pinne (som jeg bruker til grillspyd) og dyppet bommullen i konditorifarge blandet med vann.

Og vipps så hadde vi nye “blomster”

Ble de ikke morsomme?

Ok, jeg måtte kjøpe meg noen levende blomster også da…og cheez heartz *hihi*

Happy Friday!

Tusen takk for at du titter innom meg og min kreative verden 

Ønsker deg en fin fredagskveld og en riktig god helg 

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her Englas kreative verden og på instagram finner du meg her englaskreativeverden

Klem  fra Engla 

#gjenbruk #bommullspinner #diyblomst #isoporkule #diyisoporkule #diy #interior #interiør #interiör #gds #hobby #mydesign #ugle #blogg #kreativ #inspirasjon #diy #interiørblogg #fredag #skaperglede #konditorifarge
8 kommentarer
    1. De blomstene ble morsomme! Og så lette å lage 🙂 Leste forresten en blogg hvor de sa at turkis er vårens farge på vegger, så du er jo helt in med din flotte stue! Jeg synes fargen er herlig, men visste ikke at det var in trendy farge. (Der kan du se hvor lite jeg følger med i interiørmagasiner) Ha en super helg 🙂

    2. Den var virkelig morsom! Härlig idé! har läst på din blogg ett tag, fick ett tips om din blogg av en kompis som trodde att jag skulle gilla din blogg och det gör jag! ha en skön Alla Hjärtans Dag!

    3. Hehehehe, de blomstene var morsomme da.. 🙂
      De burde jeg sett før jeg skrev om DEG min venn på bloggen min…så kunne jeg laget noen blomster til meg selv jeg og…, for min jeg har ikke fått noen blomster… men jammen setter jeg pris på gubben alikevel 😉
      God lørdag!
      Klempåklem fra Susn <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg