Happy Weekend!

God kveld kjære leser. Her raser dagene og ukene ivei og plutselig er det fredag igjen. Hmmm hvor blir dagen av? 

Jeg klager ikke for det er jo på mange måter fint at dagene går fort, og at jeg ønsker at døgnet hadde flere timer. 

For noen uker siden prøvde jeg å overbevise meg selv om at jeg skulle klare godtestopp i 8 uker, men det gikk ikke mange dagene før jeg inså at det ikke passet meg. Så nå er ostepoppen på bordet igjen *hihi* 

Nå er det helg og dagene skal blandt annet fylles med lek og morro med lykkeliten, kvalitetstid med barn og venner, og morsdagsfeiring sammen med min kjære datter.

Jeg er rustet med rosa hjerteform, rosa spraymaling, rosa malig, rosa skjærebrett og rosa sjokolade ( ihvertfall papiret..) Så denne helgen blir rosa på alle måter. 

Har du noen planer for helgen?

Hvis du ikke allerede gjør det er du hjertlig velkommen til å følge meg på facebook Englas kreative verden og på instagram @englaskreativeverden 

Der oppdaterer jeg daglig med gjør det selv tips og bilder fra min fargerike og kreative verden.

Tusen takk for at du titter innom 

Med ønske om en fortsatt fin kveld og en riktig god helg fra Engla

#gjenbruk #rosa #sonyangel #hjerteform #diy #maling #spraymaling #ählens #panduro #gjenbruk #fargeglede #interior #interiør #interiör #gds #hobby #mydesign #colorlove #kreativ #inspirasjon #diy #interiørblogg #skaperglede #pyssel #englaskreativeverden #lykkeliten
2 kommentarer
    1. jeg synes også att denne uken har gått fort,er nok fordi jeg endelig kunne bevege meg ute igjen :))jeg har gitt meg godteforbud også,det går veldig greit for min del,men vi er forskjellige sånn er det bare :)) denne helgen ,iallefall i morgen lyt eg bare være bestemor,hva søndagen bringer tar vi på søndag 🙂

    2. Du er ikke alene om å synes at tiden går fort om dagen. For litt siden var det jul, og nå er januar over og februar godt i gang. Ser ut som du får en rosa helg. Jeg skal bake litt, og strikke litt i dag, og i morgen blir det morsdagsfeiring sammen med familien. Både mamma og døtrene mine, og den maskuline halvdelen får bli med de og. Min datter har sagt hun skal bake kake, så det gleder jeg meg til 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg