I`m in love….colorlove

Ny spray, og denne fargen har jeg falt pladask for. En messinglysestake og en trehvit lysestake fra Søstrene Grene fikk den første spruten, og når jeg først var i gang måtte jeg “fargelegge” den gamle rammen også. Solsikkene er fra Sunrise vinflasker. 

Først vasker jeg tingene godt med vann og lar det tørke. Glatte flater pusser jeg lett med fint sandpapir for å matte ned, også er det bare å spraye ivei.

Sprayen jeg har brukt denne gangen ser du på bildet under.

På instagram @englaskreativeverden ble jeg utfordret til å legge ut fargerike bilder (gjerne en ny farge hver dag) i en uke. Jeg elsker jo farger så den utfordringen tok jeg på strak arm. Her ser du resultatet:

Dag 1 valgte jeg fargen gul og bilder av den gule kommoden jeg har pusset opp.

Dag 2 valgte jeg fargen lilla og bilder av kjøkkenmøblene våre.

Dag 3 og fargen ble rosa. Etasjefatet med en kopp på toppen har jeg laget.

Dag 4 valgte jeg fargen turkis og bilder fra vår “nye” stue. Et bilde av pippi ble også med. Rammen er spraymalt. Det nydelige kuleteppet er fra molekule.no 

Dag 5 valgte jeg grønn

Dag 6 valgte jeg oransje og detaljebilder fra stuen vår sånn som den var for ca et år siden.

Den siste dagen klinte jeg til med alle regnbuens farger  *hihi* Er du glad i farger?


Hvis du ikke allerede gjør det er du hjertlig velkommen til å følge meg på facebook Englas kreative verden og på instagram @englaskreativeverden 

Der oppdaterer jeg daglig med gjør det selv tips og bilder fra min fargerike og kreative verden.

Tusen takk for at du titter innom 

Klem  fra Engla

#gjenbruk #gul #grønn #lilla #rosa #turkis #oransje #spraymaling #redesign #utfordring #fargeglede #interior #interiør #interiör #gds #hobby #mydesign #colorlove #kreativ #inspirasjon #diy #interiørblogg #skaperglede #pyssel #oppussing
5 kommentarer
    1. Jeg er glad i farger, og synes det var herlig å se så mye fine farger på en går onsdag 😀 Så smart med en sånn ukes-utfordring 🙂 Blir nydelig resultat 🙂 Og et herlig blogginnlegg 🙂 Stor klem til verdens flinkeste Engla <3

    2. ja er mann nedfor og ikke helt i humør,så burde alle bli glade av å se hjemmet deres,makan til fargeglad interiør :)og jeg elsker farger som du,men hadde nok ikke fått inredet slik av min kjære,bruker derfor fargene på meg selv hi hii form av fargeglade klede 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg