Pepperkaker på pinne.

I går bakte jeg pepperkaker igjen, men denne gangen prøvde jeg meg på noen nye varianter.

Min variant av pepperkake på pine. 

Det er bare vanlige pepperkaker, men jeg lagde dem litt tykkere en de vanlige, også la jeg en pinne (grillspyd) i miden før jeg stekte de.

I dag pyntet jeg de med melis og kakestrøssel, før jeg pakket de inn i cellofan. Men man kan jo også bruke de til f.eks borddekkingen og skrive navn på dem.

Eller kanskje det hadde vært en ide for stjerneguttene i luciatoget *hihi*

Har du laget noe lignende?

Tusen takk for at du titter innom meg og min kreative verden 

Ønsker deg en herlig kveld!

Klem  fra Engla ♥

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her Englas kreative verden og på instagram finner du meg her englaskreativeverden 


#pepperkake #pepperkakepåpinne #pepperkaker #bake #jul #juleforberedelser #familietid #julekaker #interiør #hjemmelaget #instagram #julebakst #diy #englaskreativeverden #engla
9 kommentarer
    1. Kule 🙂 Jeg selger slike på julemarkedet her hvert år 🙂 Hjerter, stjerner og griser på pinne. Alltid populært.
      Ønsker deg en finfin kveld 🙂
      Klem

    2. Det var kjempesmart…og særlig der det er småbarn…eller gøy for voksene også de der..og så dekorativt å sette frem 🙂
      Har bare kjøpt pepperkaker i år, men om jeg baker neste år skal jeg prøve å huske på de der <3

    3. Tittet innom deg etter å ha funnet deg gjennom en blogg på en gammel link.. Så super blogg du har, her fant jeg mange fine DIY tips.. Tusen takk for at du deler, så stas med ny blogg favoritt.
      Legger meg til som følger på instagram jeg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg