Diy stjerner – hekta på perling

I helgen har jeg perlet stjerner i alle regnbuens farger.

Jeg startet på lørdagskvelden. Etter at lykkeliten hadde lagt seg… *hihi*

Ble rett og slett bitt av basillen, så jeg hadde store problemer med å legge det fra meg.

Men det tar faktisk ganste lang tid, selv om det “bare” er perling,

så etter å ha fått ferdig fire stykker måtte jeg bare finne sengen.

Søndag fortsette jeg der jeg slapp og da var lykkeliten en ivrig hjelper. Det er så koselig å kunne sitte sammen og holde på. Han med store perler og jeg med små. Gøy å se at han blir mer og mer tålmodig med det han holder på med. 

I går perlet han for første gang hele brettet sitt, og jeg ble ferdig med de tre siste stjernene.

Selve adventsstaken har jeg kjøpt på loppis til en 10´er og i dag sprayet jeg den turkis før jeg limte fast stjernene.

Det ble sjekket og lyste fint da jeg kjøpte den, men når alt var fiks ferdig og jeg satte den på i dag….ja hva tror du skjedde da?

Det skal jeg fortelle deg…INGENTING…Jeg har prøvd å bytte pærer med en annen adventsstake her, uten hell. Men den er jo fin uten lys også da *hihi

Lager du noe av jule/adventspynten selv?

Tusen takk for at du titter innom meg og min kreative verden 

Ønsker deg en fin desemberkveld og håper du har hatt en fin start på uken!

Klem  fra Engla ♥

#gjenbruk #spraylakk #turkis #advent #jul #diyadventsstake #diyadventslys #interior #interiør #interiör #gds #hobby #mydesign #farger #blogg #kreativ #inspirasjon #diy #interiørblogg #inspirasjon #skaperglede #perling #mammablogg #barn #lykkeliten #stjerner
11 kommentarer
    1. Jeg syns denne var så fantastisk fin at jeg fikk lyst på en selv 😀 Men jeg har jo ingen adventsstake, eller perler 😛 he he.. Åhh, typisk at den plutselig ikke virker! Men satser på du finner ut av det og får vist den frem når den lyser- gleder meg allerede til å se det liksom 😀

    2. Elin Slåen: Tusen takk Elin 🙂 Hvis du virkelig har lyst på en er det ihvertfallbillig morro, for adveltsstaker får du til og med nye for en femtilapp og perler koster enda mindre 🙂 Masse morro for penga, hihi

    3. fruensvilje: Tusen takk kjære du <3 og takk for tipset 🙂
      Kanskje jammen jeg skal fjerne det elektriske, for da kan jeg jo bruke den året rundt 🙂

    4. Hi-hi, sitter oppe på kveldstid, og SNIK-perler mens Lykkeliten sover 😉 Men fint ble det da 🙂 Skikkelig fargerik og fin <3 Trenger vel ikke LYS i en sånn en 🙂 jeg liker best UTEN lys jeg 🙂 Stor god klem til deg <3

    5. Oi så kjedelig at den ikke virker…meeen da er den i alle fall ikke brannfarlig og man kan ha den hvorsomhelst og den er jo aldeles nydelig slik den er uten lys <3 Kjempemorsom ide 😀 Såklart vi pleier å lage litt julepynt, det er sååå kos <3 Gooodnattaklæmme 🙂

    6. Men den var da fin uansett lys eller ikke. Hos meg ble det helt enkelt i år med fire lys i vinduet. Noen år gjør jeg mye ut av det, men i år orket jeg ikke det. Koser meg i advent og nyter dagene mot jul. Ha en finfin dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg