Dagens tips!

Det har vært litt stille fra meg en stund, og grunnen er blant annet at vi har vært syke. Da er det ekstra koselig å se at det alikevel er så mange som titter innom og leser mine tidligere innlegg..

I dag må jeg bare tipse, for forrige uke fikk jeg dette nydelige kuleteppet i posten.

Jeg har lenge ønsket meg et sånt teppe og endelig kan jeg med stolthet si at jeg er eieren av et teppe med navn Lars, *hihi*

Teppet er fra molekule.no . De har mange nydelige fargekombinasjoner å velge mellom og jeg må innrømme at det var vanskelig å velge bare ett *hihi*

Man kan til og med designe sitt eget drømmeteppe med akkurat de fargekombinasjonene man vil.

Til slutt sto valget sto mellom disse to. Lars og Ingrid, men jeg endte til slutt opp med Lars og det er jeg veldig glad for. Det passer veldig godt til fargene i stuen her. Jeg skal ta flere bilder etterhvert.

Men grunnen til at jeg måtte inn å tipse i dag er at jeg fikk se på instagram at molekule.no har Black Friday salg i tre dager til ende.

Med kodeord  BFmolekule får du fri frakt og 400 kroner i rabatt på alle 120, 140 og 160 kuletepper til og med søndag.

Ønsker deg en fortsatt god helg fylt av gode øyeblikk.

Tusen takk for at du tittet innom meg 

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her Englas kreative verden og på instagram finner du meg her englaskreativeverden 
Klem  fra Engla

#kuleteppe #ullteppe #ullkuler #molekule #blackfriday #salg #stue #tips #design #instagram #facebook
#hobby #englaskreativeverden #engla #interiør #interiør #interior #interiör #colorlove #stue #inspirasjon
6 kommentarer
    1. De så kjempefine ut, nesten som filleryer ved første øyekast 🙂 Men likevel ikke.. Så deilig ut å tråkke på også. Håper du er i bedre form nå, jeg er i bedre form og har vært med mammaen til lille supermann og handlet gaver:-) Kos deg i kveld Engla <3 klemmer <3

    2. håper du er frisk igjen nå…vet du dette året er da vi alle bare er syk syk syk….nå ahr eg bestemt meg for å ta en diger OMEGA 3 kur med VIT d3 for å se om det hjelper på auer og alt mulig annet.
      Er nemlig det eneste som er anderledes enn før…
      drittlekre kuletepper….nydelige Lars <3<3
      klememtingene fineste <3

    3. Åhh, kjempefint teppe 😀 Må inn å snile litt på den siden 😉
      Og så digger jeg koppen! Fikk noen småsaker med disse søte figurene for litt, så skal fortsette med den serien- syns den er supersjarmerende 😀

    4. I believe what you posted made a ton of sense.
      However, what about this? what if you were to create a awesome headline?
      I mean, I don’t wish to tell you how to run your blog, however suppose you added
      a title that makes people want more? I mean Engla's kreative verden – Dagens tips!
      is a little boring. You could look at Yahoo’s home page and watch how
      they create news titles to get viewers to click. You might try adding
      a video or a picture or two to grab readers excited about everything’ve
      got to say. Just my opinion, it could make your blog a little bit more interesting.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg