Diy – Lyslykt av jalapenoglass

Jalapenoglass kan brukes til så mangt. Lyslykt for eksempel…*hihi*

Først fjernet jeg etiketten ved å legge glasset i kaldt vann. Min erfaring er at det fungerer best. Deretter vasket og tørket jeg det godt. 

De hvite trærne er vindusmerker kjøpt på Søstrene grene. Prisen var under 20 kroner og det er nok til mange glass. Til slutt festet jeg båndet ved å stifte de sammen og tre det ned på glassen. 

Det hele tok meg ca 15 min og koster nesten ingen ting. 

Gjenbruk er gøy!

Er du glad i gjenbruk?

Tusen takk for at du titter innom meg og min kreative verden  

Håper du koser deg og har en fin kveld.

Klem  fra Engla


Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her Englas kreative verden og på instagram finner du meg her englaskreativeverden

#diy #doityourself #gjørdetselv #jalapenos #gjenbruk #lyslykt #lykt #søstrenegrene #desig #instagram #facebook #hobby #englaskreativeverden #engla #interiør #interiør #interior #interiör #julepynt #gavetips #inspirasjon #jul #gaveide
10 kommentarer

Siste innlegg