Dagens tips

Jeg vet at flere av dere har lurt på hvor man kan få kjøpt byggesett og borr til å lage etasjefat. 

De jeg har brukt er fra Koalaplan i Sverige, men i dag da jeg var på Panduro, fikk jeg se at de hadde det der også.

Hvis jeg ikke husker helt feil var prisen 79,- kroner

I tilleg til Koalaplan og Panduro vet jeg at flere har kjøpt byggesett på Ebay ( søk diy cakestand) jeg tittet så vidt der nå og fant de fra ca 35,- kroner.

En fin måte å ta vare på gamle asjetter og fat som ikke lenger er et service, men bare løse deler…

Kanskje en fin julegaveide også?

Ønsker deg en herlig kveld videre!

Tusen takk for at du titter innom meg i min kreative verden 

Klem  fra Engla 

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her Englas kreative verden og på instagram finner du meg her englaskreativeverden

#gjenbruk #interior #interiør #interiör #grønn #giveaway #konkuranse #inspirasjon #biltema #spraylakk #hobbyblogg #stettfat #hobby #håndlaget #mydesign #etasjefat #kakefat #diy #fat #redesign #blogg #kreativ #doityourself #inspirasjon #craft #recycle #bruktfunn #upcycle #create #loppis #panduro #ebay #koalaplan #tips #julegavetips #diyetasjefat #diycakestand
12 kommentarer

Siste innlegg