Søte venninne/vertinnegaver du lett kan lage selv

Først av alt vil jeg si tusen takk for alle de hyggelige kommentarene på mitt forrige innlegg. Jeg setter stor pris på at dere titter innom og legger igjen så koselige kommentarer.

Jeg har fått mange spørsmål rundt disse lysene og noen av de vil jeg prøve å besvare her.

Akkurat denne svarte tapen kjøpte jeg på http://www.stabbursbua.no i fjor før jul. De har mange forskjellige å velge mellom.

Denne tapen med noter kjøpte jeg på Nille før jul i fjor. Det er mange som lurer på hvor man får kjøpt tape, og svaret er at de finnes på de pleste hobbybutikker, som f.eks Panduro, Søstrene Grene, TGR, Nille Europsris osv…

Noen har også spurt om de blir stygge når metallkoppen blir varm, og svaret er at de holder seg like fine. Noen ganger tar jeg bare ut innmaten på et nytt lys og putter nedi, når de med tape er ferdig brent. Andre ganger tar jeg bare av tapen og setter på det neste lyset jeg tenner. ( gjenbruk er gøy, hihi )

Se også på bildene over hvor dekorativt det er med kun disse lysene stående på en speilflis.

Her har jeg laget søt pynt til å feste på pakkene ved hjelp av trolldeig og kakeutstikkere som er kjøpt på Clas Ohlson.

Noen av de er sprayet med sølvspray. De kan du lese mere om *HER*

Så enkelt og så dekorativt.

Liker du å lage julegaver selv?

Tusen takk for at du titter innom meg og min kreative verden 

Med ønske om en herlig kveld til deg!

Klem  fra Engla


Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her Englas kreative verden og på instagram finner du meg her englaskreativeverden

#trolldeig #julepynt #hjemmelaget #homemade #BestWishes #TrueLove #lys #julegavetips #interiør #interior #tips #gjenbruk #hobby #diy #inspirasjon #gds #redesign #jul #juleverksted #venninnegave #vertinnegave #fornye #makeover #washitape #diywashitape
10 kommentarer
    1. Har du begynt med jule-gave-innpakking også? 🙂 Med sånne fine greier på ? Du lager jo så mye fint Engla, og plutselig er du i gang med jula kjenner jeg deg rett. Vi bør ha et lite julebord 🙂 Om vi får tid. Jeg snakker om dagtid altså 😀 Håper du har fine dager. Jeg har det veldig travelt om dagen. Mye rart med ny jobb 😛 Stor klem fra meg 🙂

    2. Det var noen smart tips, enkle og greie bruks ting :)…og ekstra fint å pakke i selofan..ser så delikat ut..jeg lager ikke noe særlig med gaver selv , men prøver å lage litt fine innpakninger…
      Ha en koselig kveld<3

    3. Så kule ideer.
      Jeg skal ha en liten samling av damer på lørdag der vi skal gi hverandre juleinspirasjon. Skal tipse dem om bloggen din og disse telysene og blyantene 🙂
      Jeg sliter litt med skaden min og mye jobb om dagen, men prøver å titte innom deg så ofte jeg kan.
      Håper alt er bra med deg!
      Mange klemmer

    4. Det ser så stilig ut med sånn teip på stearinlys 😀
      Og de lappene lagd av trolldeig, var veldig søte ^^
      Liker godt å lage julegaver selv, og har noen planer i år. Noe er gjort, og noe skal bli gjort ;P

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg