En myk start på dagen…(og trekkning på giveaway)

Her går heklenåla varm om dagen, og flere nye tepper har sett dagens lys.

Med et heklet teppe av strimlet sengetøy ved siden av sengen, får man garantert en myk start på dagen. Hvis du også har lyst til å hekle trepper finner du min trinn for trinn beskrivelse *HER*

Nå skal jeg hekle ferdig enda et teppe og senere skal jeg vise frem en potteskjuler som jeg også har heklet på samme måte.

En ny og ubrukt dag står for tur og jeg ønsker ALLE en herlig dag!

Håper  jeg kan bidra til at Ann-Cathrin Lindland Løvstad får en ekstra fin start på dagen. Hun ble nemlig vinneren GIVEAWAY og kan designe sin egen pute. Send meg en mail, eller en meldig på Englas kreative verden på facebook, så avtaler vi hvordan puten din skal se ut og hvor den skal sendes.

Gratulerer så mye til Ann-Cathrin og tusen takk til alle dere andre som deltok. Jeg elsker å gi bort ting, så det blir nok ikke lenge til neste giveaway.

Klem  fra Engla

 

#gjenbruk #hekling #crocheting #interior #interiør #interiör #håndarbeid #hobby #håndlaget #mydesign #hekleteppee #hekleteppe #teppe #redesign #blogg #kreativ #crochetrug #giveaway #inspirasjon #craft #recycle #diy #diyteppe #instagram #hobbyblogg #konkurranse
7 kommentarer
    1. Kjempefine tepper!
      Jeg liker at de er fargerike. Ofte når folk bestiller ryer vil dem ha rolige farger, gjerne brunt eller grønt eller sort. Det blir fort kjedelig! Ingen skal beskylde disse flotte ryene dine for å være kjedelige <3
      Stor fargerik klem.
      Håper du har en toppers dag

    2. Den nederste der var KJEMPEFIN!! *snike-meg-inn-og -stjele-på -natten* Hi-hi..Så fint med de mørke fargene i også -)DU er flink du 🙂 Jeg har SÅ vondt i armene om dagen 🙁 Håper du har en fin dag Engla, stor klem på vei til deg min venn <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg