“Autumn, a second spring when every leaf is a flower”

Nå har snart alle bladene falt på bakken her, og høsten er virkelig på hell. Men det er fortsatt ikke for sent å lage disse dekorative lyslyktene. 

Høstblader, hamptråd og et tomt glass er alt som skal til. 

Jeg pleier å legge bladene i en bok til tørk, før jeg fester de med hamptråd rundt glasset. Akkurat på disse har jeg brukt tomme babymatglass. Det har jeg også brukt som oppevaring til hamptråden. 

Bruker du høstbladene til noe kreativt?

Nå står en ny og ubrukt dag for tur og jeg ønsker deg en herlig dag!

Klem  fra Engla

 
 

#gjenbruk #høst #høstløv #interior #interiør #interiör #gjørdetselv #hobby #håndlaget #mydesign #hamptråd #pute #lyslykt #redesign #blogg #kreativ #diybabymatglass #giveaway #inspirasjon #craft #recycle #diy #diypute #instagram #høst #hobbyblogg
7 kommentarer
    1. De lyktene der er bare sååå fine<3 ...jeg lager ikke noe av blader, men liker å ta bilder av dem...
      Fint bilde av deg også...God helg:)

    2. De lyktene er nydelige 🙂 Jeg bruker ikke så mye blader inne, men synes det er veldig fint når du gjør det sånn 🙂 Skikkelig god høst 🙂 Håper du får en fin fredag Enga-venn <3 Stor klem <3

    3. Ordentlig fine høstlykter! Vi har laget bilder av høstblader på jobben, og laminert dem etterpå. Ungene koste seg og hadde nesten like mye lim oppå bladene som under…. Men sånn er det å være 1 og 2 åring. Lim er gøy!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg