Dette har jeg aldri gjort før….så det kan jeg helt sikkert!

Endelig har jeg fått et av mine favorittsitater på veggen. Med det på plass ble dette en kreativ innedag.

Det har vært en skikkelig gråværsdag her i dag, så bildene er desverre ikke så lyse og fine. Sitatet er veggord som jeg har bestillt på nettet. Det var litt vanskelig å få festet det. Så det endte med at jeg fikk vannblemmer på fingertuppene og at jeg måtte bruke decopagelim for å få det til å sitte.

Noen av norgesglassene måtte få nye partyhatter på. Det er jo tross alt snart helg *hihi*

Normal
0

21

false
false
false

NO-BOK
JA
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Vanlig tabell”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:12.0pt;
font-family:Cambria;
mso-ascii-font-family:Cambria;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Cambria;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

Stoffet jeg brukte kjøpte jeg på Ikea da jeg var der for en stund siden. Da damen bak meg i køen fikk se hva jeg skulle ha lurte hun på om jeg skulle pusse opp barnerommet…hmm ja jeg skal det, men det er ikke noe av dette som skal være der *hihi*

Normal
0

21

false
false
false

NO-BOK
JA
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Vanlig tabell”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:12.0pt;
font-family:Cambria;
mso-ascii-font-family:Cambria;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Cambria;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

For her i huset er det nemlig ikke barnerommet som har farger. Farger gjør meg glad og med det fine sitatet på veggen måtte selveste Pippi opp også. Rammen er gammel, men har fått en dæsj med spraylakk og ble så god som ny.

Det var det første lykkeliten la merke til da han kom hjem fra barnehagen i dag “Se der er Pippi jo!” Jeg skal ha opp flere bilder her også, men det får bli i morgen…

Nå er det sofakroken neste og jeg ønsker DEG en riktig fin kveld!

Tusen takk for at du titter innom meg og min kreative verden 

Klem  fra Engla

 

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her Englas kreative verden og på instagram finner du meg her englaskreativeverden

#diy #barnerommet #lykkeliten #pippi #pippisitat #bilde #spraylakk #mammablogg #hobbyblogg #hobby #mamma #gjørdetselv #gds #interiør #kjøkken #interiør #norgesglass #pippibilde #pippilangstrømpe #fargerikt #fargeglede #gjenbruk
7 kommentarer
    1. Veldig morsomt med at du har sitatet sammen med Ladyens sitater 🙂 Passer jo perfekt det da 🙂 Samme ånden liksom 🙂 Ha en fin kveld. Jeg er litt stresset og travel om dagen… Men en god klem har jeg tid til <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg