En sniktitt på min nye stue!!!

Grunnen til at jeg bestemte meg for å gjøre noe med den mørke veggen akkurat nå, var faktisk at tv`n vår gikk i stykker i det verste tordenværet i sommer. Den virker fortsatt, men ikke helt som den skal, og derfor måtte vi ha ny. Siden jeg først måtte få hjelp til å få den ned fra veggen bestemte jeg meg for å ta malejobben samtidig.

Malingen ble kjøpt inn og som alltid var det veldig skummelt å sette rullen på veggen…for hvordan blir dette..???

Hmmm…jeg tror det blir bra…

Uvant, men ja…sånn går tankene når jeg holder på. Men resultatet ble en herlig turkis vegg. En vegg til å bli glad av*hihi* 

Rommet ble mye lysere og friskere.

Jeg er fortsatt ikke helt ferdig. Mangler å få opp ny tv og tv benk, men så langt er jeg veldig fornøyd.

Her er siste rest av sommerblomster tatt inn,

og de fine solsikkene sto på butikken og ventet på meg i går. Jeg hadde tenkt på at jeg hadde lyst på solsikker og der sto de til 39,- kroner. Hurra for Rema1000!

Dette ble en liten sniktitt og med den nydelige solsikken ønsker jeg deg en fin kveld og en riktig god helg!

Tusen takk for at du titter innom meg og min kreative verden 

Klem  fra Engla


Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her Englas kreative verden og på instagram finner du meg her englaskreativeverden

 

#interiør #interior #interiör #oppussing #stue #fargeglad #colorlove #male #inspirasjon #solsikke #blå #maling #turkis #gjørdetselv #doityourselfe #englaskreativeverden #sommerblomster #blomstervase #giveaway #konkurranse
21 kommentarer
    1. En slik stue har jeg aldri sett maken til 😀 veldig spesilt, men gøy med egen stil da!
      – Legg meg til som venn så kan jeg lese bloggen din fast – God helg forresten <3

    2. Der ENDELIG fikk jeg se 😀 Og det ble NYDELIG <3 Så vakkert og lyst og turkis som er den beste fargen i verden 🙂 Det så virkelig ut som en kose-stue nå <3 🙂 Alt matcher og er så flott der nå altså 🙂 Men hvor er ostepopen? .-D He-he Kun en solsikke, ingen ostepop? 😉 Klemmer til deg min venn <3

    3. Vågalt fargevalg, men det ble fint! Og stuen ser veldig annerledes ut, tenk hva en farge gjør.
      Jeg har tenkt på deg flere ganger denne uka, håper du har hatt gode stunder og et helgen gjør deg godt.
      Klem!

    4. Utrolig hva farger gjør! Stuen ser helt annerledes ut, og ingen skal si at du ikke tør i alle fall! Du tør å prøve med nye farger, og får malerjobben gjort i en fart. Ha en fin helg i din “nye” stue 🙂

    5. NYDELIG 😀 Jeg bare elsker fargene dine, jeg blir sååå glad 😀 Det er rart hvordan fargene påvirker humøret. Det er ikke så dumt at tv’n gikk når resultatet av det blir slik som dette 😀 Ha en suuuperfin dag kreative Engla <3 klæmme 🙂

    6. OOOJJJJ likte det veldig godt
      så sprekt og tøfft at jeg vill herme 🙂
      kan du dele fargekoden på den nydelige turkise

    7. Hei.
      elsker turkisfargen på stua. (Får jeg spørre om fargekoden?) Synes du har en flott personlig stil! Er så gøy å se noen gå sine egne veier 👍 gleder meg til å se mere! Her skal det følges😉.
      ha en flott mandag😊

    8. Lene: Hei og velkommen Lene 🙂
      Så koselig at du liker deg her 🙂
      Ta en titt i mitt nyeste blogginnlegg, for fargekoden er den samme som på det turkise skape.

      God mandag til deg!
      Klem fra Engla

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg