Gamle møbler er best..!!!

Jeg har flere ganger byttet ut nye ting med gamle. Nå har jeg byttet ut den hvite tallerkenhyllen med en gammel en, og det bekrefter enda en gang at gjenbruk er best, hihi

Denne er litt større og har i tillegg to hyller.

Jeg klarte ikke å bli helt fortrolig med denne hvite hylla og bestemte meg til slutt for å bruke den som bokhylle på lykkeliten sitt rom istede.

Frem med en gammel tallerkenhylle som jeg kjøpte for 30 kroner på den lokale bruktbutikken. Med god samvittighet kunne jeg sette igang med makeover.

Vaske, pusse, grunne og male…ei sånn hylle husker jeg at vi hadde på kjøkkenet da jeg var lita. Vaktmestereren i blokka hvor jeg bodde hadde til og med laget treasjetter som sto i den.

Har du lagt merke til at jeg har fått nye kruseduller på veggen min også?  Kunstneren er verdens flinkeste Lady August med bloggen ladyaugust.blogg.no  

Hun er min favorittkunstner og har laget mange nydelige kruseduller. Denne gangen sendte hun også med en ekstra, så i morgen kjører jeg igang en giveaway igjen.

Tusen takk for at du titter innom meg og min kreative verden 

Ønsker DEG en herlig kveld!

Klem  fra Engla 

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her Englas kreative verden og på instagram finner du meg her englaskreativeverden

#shopping #LadyAugust #krusedull #bilde #tegning #giveaway #konkurranse #englaskreativeverden #facebook ##gjenbruk #instagram #interior #interiør #interiör #gds #kreativ #bruktfunn #diy #interiørblogg #inspirasjon #bruktbutikk #maling #oppussing #turkis #kjøkken #tallerkenhylle #lapin&me
6 kommentarer
    1. HI-hi, klart gammelt er best. Og de blir jo så fine med alle fargene på <3 Jeg elsker de små rare figurene dine som står rundt omkring også 🙂 De med sånne ører <3 Fine uttrykk på dem 🙂 Klemmer nattaklemmen <3

    2. Morro å se hvor flink du er til å få til ting, og gjøre det koselig 🙂
      Jeg elsker også de krusedullene :)…Mye artig en oppdager på blogg <3

    3. Enig! Jeg har vel snart bare sofaen igjen i stue av “nymøbler” ellers er alt annet fra finn.no og loppis. Jeg elsker disse gamle og solide og vakre møblene fra 60 og 70tallet 🙂
      Ha en strålende dag fineste Englavenn
      Mange klemmer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg