En myk start på dagen…

En myk start på dagen…det må være å stå opp fra sengen og sette føttene på et av disse myke gode hekleteppene…

Sånn ble ihvertfall resultatet av heklingen i solstolen denne uken. Et fargerikt og mykt teppe. Proppfullt av d-vitaminer.

Har du heklet teppe av sengetøy?

Min trinn for trinn beskrivelse finner du ihvertfall *HER*

 

Ønsker DEG en herlig dag!

Tusen takk for at du titter innom meg og min kreative verden 

Klem  fra Engla

#gjenbruk #hekling #crocheting #interior #interiør #interiör #håndarbeid #hobby #håndlaget #mydesign #gulvteppe #hekletteppe #fillerye #ragrug #redesign #blogg #kreativ #crochetrug #utfordring #inspirasjon #craft #recycle #hoptimist #diy #diyteppe #diyragrug #oppskrift #lykkeliten #hobbyblogg
4 kommentarer
    1. Jeg er skikkelig misunnelig på de fine fargene på sengetøyene 😀 Jeg må finne noen som er leverandør av sånt jeg også 😀 Tar du fra egne skap også? 😀 Hi-hi… Kjempefint teppe. Jeg holder på med ett som jeg venter på et avsluttende sengetøy 😉 Til siste ringen 😀 Den ligger i Fredrikstad 😀 Ha en herlig lørdag min venn <3 Klemmer <3

    2. Så koselig å stå opp til sånne gladfarger under beina. Og D-vitaminer er alltid bra 🙂 Jeg har fortsatt ikke prøvd meg på disse, men skal en dag.. Nyt lørdagen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg