Ny kommode i gangen

Eller, det vil si, ny er den så absolutt ikke, men den er NYmalt. Her går det unna med den gule malingen, det er ihvertfall sikkert og visst!

Sånn så den ut før jeg startet. 

Etter en grundig vask, pusset jeg lett over skuffene med et fint sandpapir og grunnet med heftgrunn.

Deretter malte jeg skuffene i to forskjellige gulnyanser.

Litt gult nederst på beina ble det også.

I dag har jeg malt taket og fjernet gulvlistene i gangen. I morgen skal jeg prøve meg på gulvlegging.

Mottoet er fortsatt “dette har jeg aldri gjort før, så det kan jeg helt sikkert” *hihi*

Legg merke til fargen på brekkjernet…helt tilfeldig, men…GULT ER KULT!

Er du glad i å pusse opp?

Tusen takk for at du titter innom meg og min kreative verden.

 Ønsker DEG en fin kveld videre!

Klem  fra Engla ♥

#gjenbruk #maling #kommode #gul #retro #interior #interiør #interiör #gangen #hobby #mydesign #farger #blogg #kreativ #inspirasjon #diy #interiørblogg #hjemmelaget #skaperglede #oppussing #bruktfunn #gjenbruk #gulterkult #pyssel #instagram #facebook #englaskreativeverden
8 kommentarer
    1. så utrolig fin komoden ble,tror det står en slik oppe hos svigermor også :)) uff nei jeg liker ikke å pusse opp,alikavel kunne jeg tenkt meg ny tapet på kjøkkenet 🙂 men først naustet og så burde vi tatt badet og da skal den totalrenoverast ,det blir ikke i år

    2. Det er som en stor solfylt åker hjemme hos deg nå 🙂 Helt knallende gult i alle rom 🙂 Herlig <3 Jeg må komme å ta en titt snart <3 Stor klem til deg min venn <3

    3. Så utrolig stilig! Det er virkelig en kunst å gjøre retro møbler til å bli hipt og stilig! Dette er noe du virkelig kan være stolt av!
      Dette er det første innlegget jeg leser hos deg, men jeg skal absolutt følge deg og lese mer! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg