En liten DIY til lykkeliten..!

DIY = do it yourself

 

Lykkeliten elsker som kjent traktorer og jeg elsker å skape ting selv, så denne gangen har jeg “laget” et bilde til rommet hans.

En gammel fururamme ble sprayet grønn og traktoren klippet jeg ut fra Moods og Norway posen.

“Magic is something you make”

Ønsker DEG en fin dag fylt av magiske øyeblikk!

Tusen takk for at du titter innom meg og min kreative verden 

Klem  fra Engla  

Min facebookside finner du her →Englas kreative verden ← og på instagram finner du meg her →englaskreativeverden


#diy #barnerommet #lykkeliten #traktor #moodsofnorway #bilde #spraylakk #mammablogg #hobbyblogg #hobby #mamma #gjørdetselv #gds #interiør
5 kommentarer
    1. Herlig med en liten gull-traktor i glass og ramme da <3 Han ble fornøyd kan jeg tenke meg? 🙂 Det må jo være den beste lille DIY-gaven han kunne få 🙂 Ha en herlig dag min venn <3 Klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg