Velkommen til fest!!!

Her er hver dag en fest og den siste uken har så absolutt ikke vært noe unntak, for når lykkeliten ble tre år da må vi jo feire!

Jeg gjorde det enkelt og bestilte all pynten fra →Den lille partybutikken← De hadde alt hva vi trengte og mere til.

 

Jeg falt pladask for den fine bondegårdsserien de har. 

De hadde desverre ikke den på lager da jeg skulle bestille, men den flinke damen i butikken hjalp meg å plukke ut masse annet fint i glade farger, så tusen tusen takk til →Den lille partybutikken ← for super service og VELDIG rask levering!!!

Her har jeg pøset på med ballonger og pomponger. Både store og små. For er det fest, så er det fest!

Ballongene var selvfølgelig det som var mest stas i barneselskapet, men partyhattene ble også brukt. I hvertfall en liten stund..

Siden vi hadde feiringer i flere omganger var pynten litt forskjellig.

Duk på bordet var fint, men i går da det bare var to og treåringer som skulle sitte der var det bedre uten.

HIPP, HIPP HURRA for lykkeliten som begynner å bli stor!

3år og KLARER selv *hihi*

Tusen takk for at du titter innom meg og min kreative verden 

Ønsker deg en fin kveld!

Klem  fra Engla ♥

#barnebursdag #lykkeliten #mammabligg #party #kjøkken #partypynt #interiør #bursdag #lykkeliten #fest #ballonger #pongponger #farveglede
14 kommentarer
    1. Hipp, hipp hurra! Bursdag skal feires så man virkelig husker det. Og når man blir 3 år husker man litt mer av hva som skjer, enn en 2 åring gjør. Skikkelig fin barnebursdag-pynt, så dette har nok vært vellykket! Koselig, og hektisk å lage i stand, og godt når all feiring er over 🙂

    2. Anita Berge blogglisten_b4f2d2: Tusen takk kjære deg <3
      Ja jeg passer på nå, siden jeg vet at dette er sistemann, men hadde min datter vært like tidlig ute som meg hadde jeg vært bestemor til en toåring også nå 🙂
      Det er herlig med barn <3

    3. cuskima: Hihi, ja en ukes feiring må man ha 🙂
      Synes det er bedre å ha flere små selskaper, enn et stort, så denne gangen har jeg hatt tid til å kose meg også 🙂

    4. Grete: Tusen takk <3
      Det har vært kjempekoselig og selvfølgelig litt slitsomt.
      Men jeg elsker å stelle i stand 🙂
      Nå må jeg også huske på å si at linken du har lagt til som blogg ikke virker...jeg har sett det før også, men glemt å si det.

    5. Gratulerer så mye med dagen til Lykkeliten 🙂
      Så flott og fargerikt selskap du har laget til. Passer perfekt inn i ditt fargerike flotte hjem 🙂
      Flinke Engla.
      Klemmer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg