Vimse – den koselige gaven til lykkeliten..:)

For to dager siden ble lykkeliten to år, eh, nei han ble tre år!

T R E år, hvor ble de av…?

Tiden med små barn i hus går så alt for fort. Det er nesten så jeg kan sitte stille og se at han vokse. På treårsdagen var han hele 104 ca lang!

På instagram følger jeg en butikk som heter Vimse. Grunnen til at jeg oppdagen den flotte butikken er at de selger traktor gensere. Lykkeliten elsker jo traktorer og jeg har blitt som han, jeg ser etter traktorer jeg også. 

Til bursdagen hans måtte jeg bare bestille disse to. En kortermet og en langermet.

Høydemåleren bestillte jeg også derfra.

Da jeg var på Ikea for to uker siden, kjøpte jeg lekekjøkken. Jeg klarte ikke å vente med å gi han det, så på søndagen sto kjøkkenet ferdig skrudd sammen på stuen når lykkeliten våknet.

Men det jeg ikke visste var at vimse hadde fått med seg at lykkeliten hadde fått lekekjøkken….

De hadde nemlig sent med en ekstra gave til han.

En trekasse med Melk og oster i tre. I tilleg til det fulgte det med et søtt lite fly med banneren HA EN FIN DAG! For en overaskelse, og for en service! Tusen, tusen takk til www.vimse.no , jeg kommer garantert til å handle mer fra dere!

Lykkeliten elsker gaven og går rundt her og skvetter melk i alle retninger, hihi

I helgen blir det barnebursdag her, så da dukker det nok plutselig opp flere bilder!

Tusen takk for at du titter innom 

Ønsker deg en fin dag!

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her Englas kreative verden og på instagram finner du meg her englaskreativeverden

Klem  fra Engla ♥

#traktorklær #lykkelten #traktpr #vimsebutikk #småfolk #høydemåler #interiør #lekekjøkken #gave #framsnakk #vimse #tips #inspirasjon #interiørblogg #inspirasjon #bursdag #mammablogg #mamma #barn
6 kommentarer
    1. Gratulerer med dagen til Lykkeliten 🙂 kan jo ikke bli noe annet enn en fin dag med lekekjøkken m/melk og traktorgensere, måtte han få en helt nydelig dag 😀 at småbarnstiden går fort er sikker og visst 🙂 satt i går og tittet igjennom alle bildene mine her og syns det var som i går jeg kom hjem fra sykehuset med datteren min, også er det 23 år siden og ho er nå iferd med å flytte ut 🙂 man begynner å lure på hvor tiden er blitt av da ja 🙂 ha en fortryllende helg 🙂

    2. så flott gave da og utrolig kjekt med overaskelse også,selv for mor :)) nå har lillegutt mye å hygge seg med når høstuværet kommer,ja om det kommer da :)) ha en nydelig fin dag

    3. Koselig. Enig i trsktorgenser. Syns barn skal få vere barn so lenge so muleg. Ikkje kle på dei voksenklede.. Lage små voksne ut av dei. Vimse.no skal definitivt sjekkes ut.. H ein fin dag!!

    4. Så mye fint 😀 Stilige gensere! Har traktorgutter her i hus også, men er sjeldent å finne noe med skikkelig kvalitet og som ser ut som traktorer 😉 Ebay har mye med traktorer – et lite tips 😉 Ha en fin dag, å ikke minst gratulerer med minstemann!

    5. Så utrolig herlig det kjøkkenet var, og alle de fine tingene til kjøkkenet 😀 Og de genserne til Lykkeliten, han må jo være i ekstase over å ha bursdag 🙂 Han er en fin STOR gutt, for han var jo stor 🙂 Håper du får en fin helg Engla min venn og godklemmer til deg på vei <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg