Gammel stumtjener blir god som ny

Da jeg kjøpte denne, var det flere sprekker i den, noen av pinnene var løse og den var kun grunnet. Ganske sliten rett og slett….

Jeg kunne fint ha kjøpt meg en skinnende ny på Ikea da jeg var der, men synes det er så utrolig mye artigere å skape delv. 

Først måtte jeg vaske, sparkle, pusse og lime.

Malingen hadde jeg fra før, så for 50 kroner og noen timers jobb fikk jeg en sumtjener som er god som ny. Denne er malt i flere forskjellige gulnyanser, sånn som kommoden jeg viste frem *her*

Her med lykkelitens barnehagesekk. Den fikk han på toårsdagen sin. Det betyr at det snart er ett år siden, for i morgen blir nemlig lykkeliten tre år.

Tusen takk for at du titter innom meg og min kreative verden 

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her Englas kreative verden og på instagram finner du meg her englaskreativeverden

Minner om → GIVEAWAY  ← hvor du kan vinne boken “Hekling for alle” Jeg trekker to vinnere søndag 14 september.

 Ønsker DEG en fin kveld!

Klem  fra Engla ♥

#gjenbruk #maling #lykkeliten #gul #retro #interior #interiør #interiör #stumtjener #hobby #mydesign #farger #blogg #kreativ #inspirasjon #diy #interiørblogg #hjemmelaget #skaperglede #traktorsekk #bursdag #bruktfunn #konkurranse #gulterkult #oppussing #giveaway #heklingforalle #instagram #facebook
10 kommentarer
    1. gratulerer til 3 åringen i morgen :))tenker det vanker litt ekstra kos da.
      Stumtjeneren ble veldig fin,utrolig hvor lite som skal til for å skape vakre ting til hjemmet

    2. Så fiiin den ble. Deilig med gul og lys farge. Og KLART du skal ordne selv enn å kjøpe en ny på Ikea 😀 Gult er kult, året rundt 🙂 Og Lykkeliten er nok fornøyd med så fine farger som han kan ha rundt seg. Og en fin gul knagg til sekken sin, hva er vel bedre 🙂 Klemmer til deg min venn <3

    3. Snakk om å bøye se i støvet, det er det bare å gjøre for flinkeste Engla <3
      Den stumptjeneren ble kjempeflott, akkurat som alt det andre du gjør.
      Gratulerer med lykkeliten sin 3 års dag i morgen 🙂
      Klemmer

    4. Så fin den stumtjeneren ble! Flinke dama! Mye finere enn alt på ikea tenker jeg 🙂
      Gratulerer med 3åring <3 Kos dere max på bursdagen!
      Mange klemmer

    5. Den ble kjempefin med et spennende fargespill. Det er gøy å gjøre sånt med ting man finner på markeder eller med noe man har som ikke passer inn. Gratulerer til 3 åringen. Tenk at om noen år rekker han helt opp til toppen på den stumtjeneren selv, for hjelp så fort tiden går. Nyt dagen! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg