En sniktitt i gangen vår…

Gangen har vært mitt prosjekt den siste uken. Nå klarer jeg ikke å holde meg lenger, så er er en liten sniktitt.

Gult er kult, *hihi*

Gangen er bitteliten og har ikke blitt pusset opp siden leilighetene ble bygget for ni år siden. Da vi flyttet inn for to år siden var alle veggene malt med fargen toscana og alle listene var trehvite.

Det var omtrent dette synet som møtte alle som kom inn døra, og i tillegg har jeg hatt vognen stående inne her frem til nå. Puh, man måtte holde pusten og gå sidelengs for å komme inn.

Veggene og listene er malt og møblene som var der er fjernet. 

Jeg har til og med prøvd meg som biledkunstner igjen *hihi*

Nå mangler bare gulvet og dørkarmen rundt inngangsdøren, og når det er gjort skal jeg vise frem vår nye gang.

Men i dag og resten av denne uken er det lykkelitens 3-årsdag som står i fokus, for her feierer vi ikke bare tre dager til ende, vi feirer like gjerne en hel uke, hihi

Hupp hurra for vedens beste lykkeliten som er tre år i dag! (Det kommer garantert mye mer om det her!)

Tusen takk for at du titter innom meg og min kreative verden 

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her Englas kreative verden og på instagram finner du meg her englaskreativeverden

Minner om → GIVEAWAY  ← hvor du kan vinne boken “Hekling for alle” Jeg trekker to vinnere søndag 14 september.

 Ønsker DEG en fin kveld!

Klem  fra Engla ♥

#gjenbruk #maling #lykkeliten #gul #retro #interior #interiør #interiör #gangen #hobby #mydesign #farger #blogg #kreativ #inspirasjon #diy #interiørblogg #hjemmelaget #skaperglede #oppussing #bursdag #bruktfunn #konkurranse #gulterkult #oppussing #giveaway #heklingforalle #instagram #facebook #carpediem #biledkunst 
18 kommentarer
    1. Når er det Lykkeliten HAR bursdag da? Ikke i dag eller? Herlig gangen har blitt da :-)Nå kan sola skinne hele året, inne i gangen din 🙂 Det blir bra 🙂 Kos deg videre i kveld min venn <3 Klemmer <3

    2. frodith: Hei vennen <3
      Han er tre år i dag 🙂
      Jeg har redigert nå, så det står der, men kan love at det kommer et innlegg eller to om fødselsdagsfeiringen(e) hans 🙂
      Ja nå skinner sola både ute og inne her, det er sikkert og sant 🙂
      Kos deg og nyt kvelden videre min venn <3
      Klem fra Engla

    3. Åå, gi han en klem fra meg og si gratulerer 😀 Hi-hi.. Ja, vi må få høre om feiringa. Skal du ha både familie og venne-bursdag 🙂 ? Kos deg du også <3 med kake? Klem på vei <3

    4. frodith: Tusen takk kjøre frodith vennen <3 I dag har vi kosa oss meg bamseboller og vaffler, men det blir nok mere spennende etterhvert 🙂 Min fam fra Trysil var her forrige lørdag, i dag hadde vi besøk av venner og resten av uka blir det naboer og venner 🙂 Kaker og tøysekaffe blir det nok mer enn nok av, men jeg prøver å slippe for mange sukkerkikk. For treåringer med sukkerkikk kan bli ganske slitsomt, hihi Spessielt på kvelden 🙂
      Klemmer på vei til deg <3

    5. lisbeth: Tusen takk kjære Lisbeth <3
      Jeg bare gjør ting jeg ikke kan og det går stort sett bra, hihi
      Nå har jeg store planer om å legge fliser og det har jeg ikke vært i nærheten av å prøve engang 🙂
      Gøy er det ihvertfall!
      Klem til deg <3

    6. du så nydelig gangen blir,dette var virkelig stor forandring.Ingen tvil om hviken farge du liker best hi hi.Ha en fortsatt nydelig feiring av gogutten din

    7. Så flott det har blitt. Du er så flink til å velge riktig gulfarge du, heg har valgt feil flere ganger.
      Stumtjeneren ble også veldig fin. Håper Lykkeliten har hatt en fin feiring av dagen sin.

    8. Hjæææælp, jeg trodde du hadde malt hele gangen og stua gul … 😀 😀
      Når jeg hadde funnet mange fine farger i resten av huset der jeg bodde sa jeg til gubben… Du kan jo bestemme i gangen… 😛
      Det var 1 kvadrat og dører på alle veggene 😉 hihihihi…skjønner ikke hvorfor han ikke ble spesielt glad 😛

    9. Det var jammen gangen sin det 😀 Jeg får energi bare ved å se på bildene. Fyttikatta det ble lekkert og fresht, fliiinke deg <3 Kos deg med lykkeliten og gratulerer med dagen 😀 Good klæm <3

    10. ALT er finere enn trekvitt…….ALT
      Gratulerer til prinsen og til hans vakre mamma med dagen og dagene som feires som hør og bør 🙂
      Klemmeting <3<3<3 til begge to

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg