Garasjesalg – jeg fylte bilen med “gull” for 270 kroner!

I dag har vi vært på garasjesalg hos barnehagetanta til lykkeliten, og der var det jammen masse fint.

Jeg fylte opp bilen for 270,- kroner. En vakker stor rund hekleduk, et lite bord, en trekasse, en gammel koffert ble med hjem.

I tillegg kjøpte jeg dette vakre treskrinet. Mannen i huset hadde laget det selv da han gikk på skolen. Han er pensjonert nå, så dette er gammelt og godt håndtverk i ordets rette forstand.

Nydelige farger er det også på det. Farger som sklir rett inn her hos oss.

Denne vispen ble også med oss hjem, for lykkeliten skal nemlig få lekekjøkken og da er det jo gøy å ha en sånn visp der.

Jeg skal nok vise frem mer etterhvert, men det var dette jeg rakk i dag.

Garasjesalg var GØY!

Liker du å handle på bruktmarkeder, garasjesalg, loppemaskeder ol?

 

Til slutt vil jeg minne om → GIVEAWAY  ← hvor du kan vinne boken “Hekling for alle”

Tusen takk for at du titter innom meg og min kreative verden *♥*

Ønsker deg en fin kveld videre!

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her Englas kreative verden og på instagram finner du meg her englaskreativeverden

Klem  fra Engla ♥

#gjenbruk #garasjesalg #loppis #interior #interiør #interiör #bruktfunn #hobby #gammelt #design #antikk #treskrin #hjulvisp #lykkeliten #sonyangel #blogg #kreativ #inspirasjon #hekling #hobbyblogg #giveaway #englaskreativeverden #konkurranse #heklebok #heklingforalle
4 kommentarer
    1. skulle gjerne,men eg har ikkje bil og da blir det så masete om man finner noen skatter:/
      Men finn.no der er eg dronningen vettu :DD
      veldig fine ting du fant -skikkelige skatter <3

    2. så flott skrin da :))blir spennende å se resten også,kjenner eg deg rett skal vel noe ha en make over først hi hi-.
      Den vispen var kul,en slik en skulle hatt på hytta :))ja der er det jo ikke strøm 🙂 blir nok kjekt for guttungen å få slik en gjev leke ja

    3. Herlig, gjenbruk er tingen 🙂 I dag har vi vært på loppis og fant masse rart, jeg elsker loppis men liker ikke små biler, type toseter uten bagasjeplass…på loppis 😉 Ha en nydelig kveld Engla <3 Klæmme 🙂

    4. Gøy med loppemarked og sånt 🙂 Jeg tipper at det skrinet ikke blir værende i den fargen så lenge 😉 Selv om den var fin 😀 Så gøy med marked i barnehagen da 🙂 Jeg har vært i Sverige hele dagen 😀 Koselig og hyggelig, og veldig nyttig. Nå har hamsteren fått i hus det hun trenger 😉 Håper du koser deg i kveld også 🙂 Klemmer til deg min venn <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg