DIY – Lek med farger – vi er klare for en kreativ helg!!!

Det var trehvitt, men ikke så lenge…

Da jeg var på Ikea kjøpte jeg en rull med malingspapir og et stativ til å ha det i.  Sånn så det ut da jeg kjøpte det,

Men med litt spraylakk ble det både grønt, turkis og litt gult på null, niks..:)

Her har jeg fylt på med regnbuens farger, så i helgen er vi klare for å fargelegge dagene i alle de vakreste farger.

Jeg tuller ikke hvis jeg sier at dette tok meg ca 30 min.

Jeg elsker farger og det gjør meg så glad!

Hvilken farge er din favorittfarge?


Det er helt utrolig hva farger gjør 

Ønsker deg en fargerik og fin fredag!

Tusen takk for at du titter innom meg og min kreative verden 

Klem  fra Engla

Min Facebookside finner du her →Englas kreative verden ← og på instagram finner du meg her →englaskreativeverden


#gjenbruk #spraylakk #turkis #tegne #male #ikea #interior #interiør #interiör #hobby #farger #blogg #kreativ #inspirasjon #diy #interiørblogg #inspirasjon #skaperglede #oppussing #mammablogg #tegne #gul #grønn
4 kommentarer
    1. Ja, farger har ALT og si for humøret 🙂 Jeg er glad i turkis som du vet 🙂 Og her hadde du igjen fått en herlig sammenblanding av fineste fargene <3 Og nå ser jeg alle de fargene du skal bruke i helgen og DET gleder jeg meg til å se hva det blir <3 Kose deg masse i helgen min venn, jeg skal til Harry-land med søsteren min og mamma 🙂 DET gleder jeg meg til. Fylle opp bittelitt i fryseren. Ha en strålende dag! Med ostepop og alt 🙂 Godklemmer på vei <3

    2. Det vart en fin papirholder:)flinke du som maler så masse og så fint.
      Jeg fikk ferdig lanternen min inspirert av deg :)men jeg blir så låk i hendene så malejobb er nok ikke for meg:) men rødt og grøndt er farger som går igjen hos meg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg