Hurra!! Jeg vant den aller fineste premien!!!

På instagram er det alltid noen som har giveaway og selv om jeg ikke har deltatt på mange har jeg faktisk vært så heldig å vinne flere ganger. 

Denne gangen vant jeg noe jeg lenge har hatt veldig, veldig lyst på.

Den guleste kuleste lampa jeg noen gang har sett *hihi*

Kremmerhuset feiret nemlig at de hadde rundet 30 000 følgere.

Jeg la ut dette bilde med teksten. “Hipp hurra for Kremmerhuset som har over 30000 følgere. En butikk jeg aldri går tommhendt ut i fra. Den store gule lampe har stått høyt på min ønskeliste lenge . I dag når lykkeliten og jeg var i Sverige måtte vi innom å titte. Han stoppet så vidt opp ved den gule lampen, men fant fort sin egen favoritt, nemlig brannbilen. Det ble ingen lampe på meg i dag heller, men den står fortsatt VELDIG høyt på min ønskeliste.

Så tusen, tusen takk til Kremmerhuset! Jeg er endelig den stolte eier av den kuleste gule lampa. Den skinner som en sol her *hihi*

Har du vinnerlykke?

 

Tusen takk for at du titter innom

Ønsker deg en fin kveld videre!

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her Englas kreative verden og på instagram finner du meg her englaskreativeverden

Klem  fra Engla ♥


 

#gjenbruk #lampe #gul #kjøkken #giveaway #interior #interiør #interiör #kremmerhuset #instagram #gulterkult #blogg #kreativ #inspirasjon #gave #interiørblogg #inspirasjon #skaperglede #stue #diy #antikk #vinner
8 kommentarer
    1. Kjempefin lampe, og passer perfekt hos deg 🙂 Jeg vinner ikke så mye egentlig, men her på blogg har jeg vunnet litt av og til. Det er jo ikke ofte jeg er med på noe man KAN vinne på heller da… Du har kost deg i Sverige i dag da? 🙂 Jeg har hatt en fin dag på jobb, litt mykt her nå i starten, og det er veldig deilig må jeg si 🙂 God tirsdagsklem til deg Engla-vennen <3

    2. Rå stilig lampe…:) Gøy å vinne da.. jeg har nettopp fått meg instagram, så har ikke prøvd meg på noen konkuranser der enda… Som barn vant jeg en del på sånne loddboder , teddybjørner og slikt..
      Den stuekroken din er forresten veldig koselig <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg