Gammel messinglykt ble god som ny :)

Titttei…!

Det har vært litt stille fra meg den siste uken, men her er jeg igjen. 

Denne gangen har jeg lyst til å vise frem en gammel messinglykt som fikk nytt liv her for en uke siden.

Litt av den *gule* spryen på messingfoten,

og frostspray på glasskuppelen.

 Til slutt satte jeg på en fin tekst. (rub-ons) Frostsprayen er kjøpt på Biltema og rub-ons på den lokale hobbybutikken.

LEV det  LIVET du drømmer om

Tusen takk for at du titter innom meg og min kreative verden *♥*

Ønsker deg en fin kveld videre!

Har du lyst til å følge meg på Facebook kan du gjøre det her Englas kreative verden og på instagram finner du meg her englaskreativeverden

Klem  fra Engla ♥

#gjenbruk #spraylakk #gul #blomsterpotte #solsikke #interior #interiør #interiör #sverige #hobby #mydesign #farger #blogg #kreativ #inspirasjon #diy #interiørblogg #inspirasjon #skaperglede #gulterkult #oppussing #fache #fachesprayfärg #fachespraymaling #frostspray #rubons #fineord #godeord #gjenbruk
11 kommentarer
    1. Den lykten ble super fin :-). Så flink du er! Jeg er så glad i lykter med matt overflate, jeg synes at det ofte blir mye finere enn når de er gjennomsiktige. De rub- ons har jeg bestilt… gleder meg til jeg får tid til å jobbe med de, men studiet har begynt igjen, da blir det dessverre ikke mye tid til overs.

    2. Artige sprell frå deg.. Dette skal prøvast.. Den frostinga trur eg at eg skal prøve på ein glaslampe eg har. Sjølve lampefoten er gjennomsiktig men den blir so raskt støvete og stygg. So den frostinga var kul.. Ev. kanskje spraye på ein farge. Må kome meg til ein plass der dei har spray. Kor brukar du å handle spraymaling?

    3. Så særegen og flott den ble!
      Mannen var på Harry handel tidligere i uka og bakhodet mitt ruvet en tanke på at det var noe jeg ville han skulle kjøpe for meg, men klarte ikke å huske hva. Det var selvfølgelig den gule Engla-sprayen 🙂
      God lørdag til deg og lykkeliten!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg