Inspirer og bli inspirert! (mail fra en leser)

Det er så utrolig koselig å få mailer og meldinger fra dere og dette er en av dem. Hanne har skrevet følgende:

“Heisann, jeg ville bare vise deg hvor mye du har inspiret meg. Du har inspiret meg til å våge og bruke farger, og til gjenbruk, Tusen takk!

Du dukker opp på Facebook nå og da, og jeg får så mange flotte ideer. Deriblandt det jeg har gjort på disse bildene. Så da måtte jeg bare få rose deg for din inspirasjon til oss som vil, men trenger noen til å vise vei. Du er virkelig en sann inspirasjon for meg og mange andre. Håper du fortsetter å dele på facebbok, for da får jeg så mange ideer.”

Hanne med bloggen  hamyst  har virkelig stått på i sommer. Jeg ble så inspiret og imponert at jeg spurte pent om å få vise frem bildene her.

Her har både utemøblene, blomsterkrukkene og lyslyktene fått en skikkelig makeover i en av mine favorittfarger, nemlig turkis

Det er helt utrolig hva farger gjør

Tusen, tusen takk kjære Hanne for så koselige meldinger, flotte bilder og massevis av inspirasjon. Jeg ELSKER de “nye” tingene dine.

Inspirer og bli inspirert, ja det er ihvertfall sant. Jeg vet at mange av dere blir inspirert av min fargeglade verden, men jammen inspirerer dere meg også!

Har du også blitt inspirert?

Jeg vil veldig gjerne se 🙂

 

Ønsker deg en herlig  kveld videre!

Tusen takk for at du titter innom meg og min kreative verden 

Klem  fra Engla

Min Facebookside finner du her →Englas kreative verden ← og på instagram finner du meg her →englaskreativeverden


#gjenbruk #spraylakk #turkis #blomsterpotte #utemøbler #uteplassen #interior #interiør #interiör #hobby #farger #blogg #kreativ #inspirasjon #diy #interiørblogg #inspirasjon #skaperglede #oppussing #gjenbruk #gjesteblogg #utfordring #fremsnakk
14 kommentarer
    1. Ja, jeg blir alltid inspirert vet du 🙂 Jeg styrer jo på med mine små prosjekter, og du er jo en av de som inspirerer meg veldig 🙂 OG nå er jeg snart ferdig med en ny rye, og hvem vet om jeg ville heklet i det hele tatt om det ikke hadde vært for deg og Bente 😉 Så koselig å få sånne mail og meldinger <3 Det gjør en glad og får lyst til å holde på mer med både det ene og andre, og man får mer inspirasjon selv 🙂 Håper søndagen din er fin min venn <3 klemmer med begge armer <3

    2. Blir både flau og rørt på samme tid her. 🙂
      Dette var veldig gøy!! 🙂
      Du er en god inspirasjon for mange, og da syns jeg bare det var på sin plass at du fikk vite det.
      Jeg håper og tror at jeg ikke er den eneste som har gitt deg slike tilbakemeldinger.
      Ønsker deg en flott kveld!! 🙂

    3. cuskima: Tusen takk snille du <3
      Ja var ikke dette flott!
      Teal, the collore of the year 2014, hihi
      Jeg var jo på årets fargerike trendlunsj og fikk med ett spann med den fargen. Jeg malte en krakk med den, men synes den fargen er litt for mørk her.

    4. Så koselig og ja det ble utrolig flotte møbler :))jeg er enig i att du inspirerer,jeg har et prosjekt ståande inspirert av deg jeg også :))hmmmmm skal prøve å få den ferdig denne uken

    5. frodith: Tusen takk snille Frodith <3 Så koselig å høre <3
      Ja dete er kjempekoselig å få så koselige tilbakemeldinger og ekstra gøy å høre og ikke minst se at andre har blitt inspirert av det jeg holder på med 🙂
      Ønsker deg en fortsatt fin kveld min venn <3

      Nå skal jeg frem med malepenselen min, hihi
      Klemmer på vei til deg <3

    6. Hanne: Ja dette var kjempegøy Hanne <3
      Det er takket være deg og alle andre som kommer med så koselige tilbakemeldinger jeg fortsetter å dele. Det er jo nettopp det som er så inspirerende og gøy for meg 🙂
      Ekstra gøy er det å virkelig se at du har blitt inspirert da!
      Det er mange som kommer med fine tilbakemeldinger og jeg er utrolig taknemlig for hver eneste en <3
      Nok en gang tusen, tusen takk Hanne!

      Ønsker deg en fortsatt fin kveld 🙂

      Klem fra Engla

    7. fruensvilje: Ja ikke sant dette ble fint Connie 🙂
      Tusen tusen takk for gode ord <3
      Spennende å se hva du finner på 🙂
      Ønsker deg en riktig god natt.

      Klem fra Engla

    8. Teal har vært min favoritt siden eg var 15-16 år altså leeeeeenge hahaha 😛
      turkis er også vakkert og kobolt og dyp grønn og…..ja mange i den skalaen er mine favoritter <3

    9. Det ble utrolig fint når hun fikset opp på møblene sine, og ikke minst brukte fargen på flere gjenstander.
      Farger gjør noe med oss alle, og ja du er til inspirasjon uten tvil.
      Masse flott å se på hjemme hos deg..)
      Gøy med slike tilbakemeldinger også. Det har du virkelig fortjent.:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg