Vimpler til uteplassen – litt enkel lek med symaskinen igjen…:)

Her spirer og gror det som aldri før og i dag var det 20 grader ute. Deilig!

Husker du at jeg var på slang hos naboen?

Nå har de vakre solsikkene begynt å blomstre. Begge to!! Solsikker en min favorittblomst. Nydelige er de der de strekker seg etter solen.

Men det var jo vimplene jeg skulle vise frem. Jeg klippet ut trekanter av en voksduk jeg hadde liggende her fra i fjor.

Brettet en kant, og klippet bort det som ble stikkende ut på siden. Sydde en løpegang (tror jeg det heter…?) og tredde en hamptråd gjennom alle vimplene til slutt.

En enkel vimpelrekke som selv jeg klarte. Jeg som ikke engang har lært meg å tre i tråden på maskinen. Det gjorde naboen for meg… Jeg har ikke prøv selv heller, men nå er det tomt for undertrå. Så skal jeg sy mer, må jeg sette meg ned å lære og tre tråden også *hihi*

Sånn ser det ut på uteplassen vår i dag.

Tusen takk for at du titter innom meg og min kreative verden 

Minner om → GIVEAWAY  ← hvor du kan vinne boken “Hekling for alle” Jeg trekker to vinnere søndag 14 september.

 Ønsker DEG en fin kveld videre!

Klem  fra Engla ♥

#gjenbruk #søm #vimpler #vimpelrekke #uteplassen #interior #interiør #interiör #solsikke #hobby #mydesign #farger #blogg #kreativ #inspirasjon #diy #interiørblogg #hjemmelaget #skaperglede #diy #doityourselfe #konkurranse #giveaway #heklingforalle
5 kommentarer
    1. Fine vimpler til fin duk <3 Og det med symaskinen, jeg tar også gjerne et kurs. Kan NULL :-/ Men det er jo mye fint man kan lage, men det meste krever mønster... Og det har jeg jo ikke tid til 😀 Klemmer godklemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg